استاندار اردبیل گفت: دامنه سبلان دارای ظرفیت بی‌نظیر گردشگری است که به راحتی می‌توانیم با احیای این ظرفیت‌ها زمینه حضور گردشگران را فراهم کنیم.
کد خبر: ۲۵۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 07 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در جریان عبور از پل معلق به همراه نماینده مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسؤولان اظهار کرد: پل معلق که از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و میزبان هزاران گردشگر است به نقطه عطفی در تحولات گردشگری مشگین‌شهر و شهرهای همجوار تبدیل شده به‌طوری‌که باید این پل با همه زیبایی‌هایی که در دامنه سبلان وجود دارد به عنوان یک ظرفیت عظیم در حوزه گردشگری معرفی شده و امکان استفاده آن برای هموطنان فراهم آید.

وی تصریح کرد: مشگین‌شهر علاوه بر پل معلق جاذبه‌های متنوع تاریخی، طبیعی نظیر قلعه قهقهه، محله شهریری و ده‌ها ابنیه تاریخی دارد و با داشتن آب‌های گرم و ژئوترمال می‌تواند یک ظرفیت عظیم در توسعه صنعت گردشگری و ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان محسوب شود.

استاندار اردبیل با ابراز خرسندی از حضور گردشگران در شهر مشگین‌شهر گفت: پل معلق به یک برند بین‌المللی تبدیل شده و با توجه به زیبایی منطقه اطراف این پل صدها گردشگر در یک سال گذشته به این منطقه ورود پیدا کردند و ما شاهد رونق بیش از گذشته این مجموعه در سال‌های آینده هستیم.

خدابخش در سفر به مشگین‌شهر علاوه بر حضور در مکان‌های گردشگری و حضور در سایت تیراندازی مجموعه پل معلق با جمعی از هنرمندان و شاعران منطقه نیز دیدار کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار