مدیر مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی استان قزوین گفت: 600 واحد مسکن مهر در استان قزوین به ویژه در مسکن مهرگان فاقد متقاضی و بیشتر از این تعداد خالی از سکنه است.
کد خبر: ۲۵۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 10 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین علی محمد پورکریم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: نزدیک به 600 واحد مسکن مهر در استان قزوین خالی از متقاضی بوده ولی با تغییر شرایط واگذاری روند ثبت نام و تحویل این واحدها نیز تغییر کرده و به سوی تکمیل واحدها پیش رفته است.
وی ادامه داد: در دوره قبل واگذاری واحدهای مسکن مهر به چهار شرط متاهل بودن، استفاده نکردن از امکانات دولتی (زمین مسکونی یا واحد مسکونی)، داشتن حداقل 35 سال سن و سکونت در شهر مورد تقاضا منوط بود که امروزه با توجه به تغییر سیاست های دولت تنها شرط بالای 18 سال و حتی مجرد بودن کافی است.
وی با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر در استان نسبت به سایر مسکن های مهر استان از استقبال بیشتری برخوردار بوده اند ادامه داد: واحدهای مسکن مهر تاکستان نیز با استقبال به نسبت خوب مردم مواجه بوده و حدود 50 تا 60 واحد از حدود هزار واحد مسکن مهر در این شهرستان متقاضی نداشته است.
پورکریم ادامه داد: باتوجه به تغییر سیاست های وزارت مسکن و شهرسازی نسبت به نحوه واگذاری این واحدها پیش بینی می شود واحدهای خالی از متقاضی به زودی ثبت نام شده و حدود 550 واحد مسکن مهر در شهرک مهرگان به متقاضیان واگذار شود.
وی با اشاره به نحوه ثبت نام مسکن مهر گفت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سایت اداره راه و شهرسازی استان قزوین به آدرس http://qmrud.ir مراجعه کرده و با تکمیل مدارک در این زمینه اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار