در حالی که اولین ماه از فصل تابستان در حال اتمام است، استقرار هوای خنک همراه با شرایط جوی مه‌آلود و بارش‌های پراکنده در برخی از شهرها گردشگران و مسافران ورودی به اردبیل را در فصل تابستان به وجد آورده است.
کد خبر: ۲۵۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 11 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در حالی در 24 ساعت گذشته بارش باران تا چهار میلی‌متر در بیله‌سوار، پارس‌آباد و نمین به شکل پراکنده رخ داد که در برخی از شهرها هوای ابری، نیمه‌ ابری و مه‌آلود همچنان حاکم است و در گردنه‌های الماس و حیران این شرایط دید را به حداقل رسانده است.

به دنبال خنک شدن هوا و تعدیل دما در روزهای اخیر تا هفت درجه در برخی از شهرها، این هوای خنک طی امروز و فردا در استان اردبیل ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود فردا وزش باد در برخی از مناطق همراه با بارش باران توأم با رعد و برق پراکنده باشد.

براساس اعلام هواشناسی استان اردبیل این وضعیت جوی از روز چهارشنبه با افزایش دما تغییر پیدا کرده و تا روز شنبه وضعیت جوی پایدار همراه با افزایش پنج تا هشت درجه‌ای دمای هوا به نسبت خنک‌ترین ساعات در اردبیل و سایر شهرها اتفاق می‌افتد.

اما هوای خنک اردبیل در حالی گردشگران و مسافران را راغب به حضور در دامنه سبلان کرده که این روزها خیل عظیمی از مسافران و گردشگران ترجیح می‌دهند از هوای خنک و نسبتاً پاییزی اردبیل استفاده کنند و با گذران ایام در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری طبیعی ایام و ساعات خوشی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار