مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از مساعدت ۲۰۰ میلیون ریالی به کانون های مساجد استان برای اجرای برنامه های اوقات فراغت در ایام تابستان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 11 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین حجت الاسلام علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: در ایام تابستان قرار داریم و کانون های فرهنگی هنری مساجد در این ایام برنامه های متعددی را برای نوجوانان و جوانان اجرا می کنند.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری باید طرح ها و برنامه های خود را به دبیرخانه کانون های مساجد استان ارائه دهند تا مساعدت مالی برای اجرای این برنامه ها صورت گیرد که با توجه به این امر در مجموع به کانون هایی که برنامه های خود را ارائه کردند، 200 میلیون ریال پرداخت شده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: در این بخش سعی شده تا به کانون های روستایی توجه ویژه ای شود چراکه کانون های مساجد در روستاها تنها پایگاه فرهنگی در این مناطق هستند که با اجرای برنامه های مختلف نقش مهمی را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایفا می کنند.

 

وی عنوان کرد: کانون های تخصصی و مصلا نیز می توانند با ارائه طرح ها و برنامه های خود برای اوقات فراغت از حمایت مالی دبیرخانه کانون های مساجد استان بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: در ایام تابستان کانون های مساجد برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی، مسابقات و غیره اجرا می کنند که امیدواریم کانون ها بتوانند اوقات فراغت خوبی را همراه با ارتقا سطح علمی و دینی افراد رقم بزنند.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار