مسوول اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بیله سوار مغان از اقامت بیش از شش هزار گردشگر در این شهرستان از اول تا 18 تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۲۵۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 12 July 2016

فرنام حامد روز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان گفت: این گردشگران و مسافران در مراکز اقامتی از جمله میهمانپذیر ، خانه مسافر ، مدارس ، کمپ ، چادرهای مسافرتی و میهمانسراها اقامت کردند.
او مجموع گردشگران و مسافران ورودی از پایانه مرزی بیله سوار را در این مدت 20 هزار و 591 نفر ذکر کرد و افزود: مجموع تردد از پایانه مرزی بیله سوار نیز 40 هزار و 767 نفر در این مدت زمان اعلام شده است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل ، وی مجموع بازدید گردشگران و مسافران از مراکز تاریخی ، تفریحی و توریستی این شهرستان را 19 هزار و 650 نفر بیان و اظهار کرد: 294 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری شهرستان از جمله میهمان پذیر ، خانه مسافر ، مراکزپذیرایی بین راهی و رستوران انجام شد.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل واقع شده و 68 کیلومتر با جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد.
روزانه حدد سه هزار مسافر از طریق گمرک مرزی بیله سوار مغان بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می کنند.
مزار سربازان گمنام ، تپه دمیرچی ، شهر کندویی روستای پتلقان ، درخت چنار ، شکارگاه های خروسلو ، قیز قلعه سی ، کشتزار های دانه های روغنی و غلات ، کاروانسرای مخروبه در منطقه شورگل خروسلو ، بازارچه مرزی و پارک تپه نرگس از آثار دیدنی بیله سوار مغان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار