کد خبر: ۲۶۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 20 July 2016
مدیر سینمایی و هنرهای نمایشی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: ساخت فیلم مستند «دست‌هایی از جنس آسمان» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کلید خورد.

گلی کهنسال اظهار کرد: کار تصویربرداری فیلم مستند «دست‌هایی از جنس آسمان»  در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران آغاز شد.

وی افزود: این مستند 45 دقیقه‌ای با محوریت شهید منصور مهدوی نیاکی و عملیات کربلای چهار با هدف ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت در حال تولید است.

مدیر سینمایی و هنرهای نمایشی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه برای تصویربرداری این فیلم از مکان‌های مختلفی بهره گرفته شد، تصریح کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران به‌عنوان نقطه آغاز کار فیلم‌برداری در نظر گرفته شد.

این مسؤول ادامه داد: با توجه به اینکه شهید نیاکی از شهدای آمل است، از لوکیشن‌های شهرستان آمل نیز در این مستند بهره گرفته می‌شود.

کهنسال از محلات قدیمی آمل، مسجد امام(ره)، مدرسه امام خمینی(ره)، مسجد جامع، خیابان‌هایی با بافت قدیمی و روستای نیاک به عنوان مکان‌هایی که کار تصویربرداری در آنها انجام می‌شود نام برد و بیان کرد: بخشی از عملیات کربلای چهار که با محوریت غواص‌ها است در روستای سید محله جاری لاریم بازسازی می‌شود.

وی با اشاره به عوامل تهیه و تولید این مستند، ادامه داد: این مستند به کارگردانی و نویسندگی ناصر طاهریان، مدیر تولید و دستیار تهیه احمد عالمی، تصویربرداری سید عباس قاسمی‌نژاد، تدوین‌گر یوسف علیزاده، مدیر صدابردار مسعود محسنی‌نژاد در حال تهیه است.

مدیر سینمایی و هنرهای نمایشی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اظهار کرد: این مستند توسط شرکت سینمایی راسخ فیلم و با همکاری اداره‌کل حفظ آثار، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه کربلا، لشکر 25 کربلا، شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری، شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل، بانک خون آمل، آموزش و پرورش آمل ساخته می‌شود.

وی گفت: قرار است مستند دست‌هایی از جنس آسمان 19 مرداد ماه همزمان با برگزاری مراسم سالگرد شهدای غواص در ساری اکران شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار