مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از برگزاری نمایشگاه مد و لباس در قزوین در دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 21 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری شبستان از قزوین، مریم بیدخام پیش از ظهر امروز (31 تیر) در شورای هماهنگی و برنامه ریزی دهه کرامت استان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین برگزار شد، بیان کرد: همواره مسائل فرهنگی مورد دغدغه اصحاب فرهنگ است و دهه کرامت فرصتی مغتنم برای اجرای برنامه های فرهنگی برای بانوان، خانواده و جوانان است و تزریق شادی مشروع در مناسبت های ملی و مذهبی را باید نهادینه کرده و این مناسبت ها را پررنگ برگزار کنیم.

 

وی ادامه داد: اسلام دین رحمانيت و زیبایی است و باید سعی کنیم از مناسبت ها استفاده کرده و این امر را به نسل جوان نشان دهیم.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اضافه کرد: ما با مشاوران امور بانوان در فرمانداری ها جلسه گذاشته و درخواست کردیم برنامه های پيشنهادي  را ارائه دهند و اگر در حوزه فرهنگی یکپارچه عمل کنیم تأثیرگذاری بیشتر است و اگر در این جلسه یکپارچگی رخ دهد خروجی کار بهتر است.

 

وی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه مد و لباس، برگزاری بازارچه فصلی برای عرضه محصولات توسط زنان آسیب دیده و سرپرست خانوار و برگزاری مسابقات ورزشی بانوان از جمله برنامه های ما در دهه کرامت است.

 

بیدخام خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم جشن بزرگی را به مناسبت این دهه برگزار کنیم با تعامل دستگاه ها زیباتر خواهد بود.

 

در ادامه نماینده شهرداری قزوین در این نشست اظهار داشت: شهرداری قزوین توان اجرایی و فرهنگی خود را برای بزرگداشت این دهه می گذارد و یکی از برنامه های ما در این دهه همایش ابرفياض است که در رابطه با سید آزادگان برگزار می شود.

 

زرآبادی افزود: این همایش به صورت 17 برنامه خاص در 14 محله و سه بوستان الغدیر، پارک ملت و پارک پامچال با استعداد 5 هزار نفر برگزار می شود که این برنامه با حضور هنرمندان کشوری و به صورت جشن اجرا می شود.

 

وی اعلام کرد: این برنامه 23 تا 25 مرداد در قزوین برگزار می شود همچنین در رابطه با فضاسازی شهری شهرداری برنامه روز قزوین را دارد که از اول تا نهم شهریور ماه بوده و برنامه بعدی همایش بین المللی جاده ابریشم است که از 12 تا 15 شهریور صورت می گیرد.

 

در ادامه نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه گفت: جامعه هدف ما دانش آموزان هستند و یکی از برنامه های ما طرح مصباح الهدی است که در مدارس اجرایی می شود که یکی از برنامه های ما در این طرح قرائت صلوات خاصه امام رضا در مدارس است.

 

قوامی یادآور شد: برگزاری مسابقه دل نوشته ها، سرود، جلسات امام شناسی و غیره از دیگر برنامه ها در این طرح است که اختتامیه شهریور ماه برگزار می شود و با توجه به اینکه در ایام تابستان هستیم این برنامه در پایگاه های تابستانی اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار