بخش خصوصی و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین در جشنواره ملی - منطقه‌ای "سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری" حضور فعالی را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۲۶۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 21 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، نخستین دوره جشنواره ملی منطقه‌ای " سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری" با حضور استان‌های منطقه یک شامل قزوین، گیلان، مازندران و گلستان در رامسر آغاز شد.

این جشنواره با هدف فراهم آوردن بستری مناسب جهت بهره‌مندی از پتانسیل خوراک و غذاهای بومی مناطق مختلف کشور و ارتقاء سطح خدمات در حوزه گردشگری برگزار شده است.

استان قزوین با همکاری بخش خصوصی و تأسیسات گردشگری فعال در کنار سایر استان‌ها به معرفی و نمایش ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی و سوغات و صنایع‌دستی این استان می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، در جشنواره ملی - منطقه‌ای سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری استان قزوین با 20 غرفه در فضای بیرونی جشنواره به معرفی سوغات و صنایع‌دستی، غذاهای محلی، نان سنتی، دم‌نوش، میوه‌های خشک و سایر محصولات استان قزوین پرداخته و همچنین در فضای داخلی نمایشگاه 3 غرفه جداگانه جهت معرفی و تبلیغ به هتل خانه سنتی بهروزی، مجتمع تفریحی - توریستی ایرانیان و مجتمع تالار شهر قزوین اختصاص‌یافته است.

به گزارش ایسنا، نخستین دوره جشنواره ملی- منطقه‌ای "سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری" از تاریخ 30 تیرماه در محل بام سبز رامسر آغاز و تا یکم مردادماه ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار