فرماندار رزن از آغاز عملیات اجرایی ۳ طرح صنعتی با اشتغالزایی ۳۰۰ نفر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 22 April 2015

فرماندار رزن گفت: با اتمام سه طرح صنعتی در شهرستان رزن سه طرح صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی می شود.

به گزارش تسنیم؛ فتحعلی حسینی با اشاره به اینکه شهرستان رزن مستعد سرمایه‌گذاری است، اظهار داشت: با آغاز به کار دولت تدبیر و امید تلاش شده تا زمینه برای ورود بخش خصوصی و فعالیت آن‌ها در این شهرستان فراهم شود چراکه وضعیت اقتصادی کشور و استان همدان با توان بخش خصوصی احیاء شده و رونق میگیرد.

وی با اعلام اینکه روز چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه امسال استاندار همدان برای کلنگزنی سه طرح صنعتی در شهرستان رزن حضور پیدا میکنند، افزود: این سه طرح صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی دارد.

حسینی با اشاره به اینکه یکی از این واحدها در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع مستقر شده و قطعات الکترونیکی تولید می‌کند، تصریح کرد: این طرح نیازمند سرمایه‌گذاری ریالی به میزان ۷ میلیارد تومان و ارزی به ۵۰۰ هزار یورو است که سالانه ظرفیت تولید ۱۱ هزار دستگاه را دارد.

وی با بیان اینکه این طرح و طرح تولید لنت ترمز با حضور سرمایه‌گذاری خارجی در سطح شهرستان رزن اجرایی میشود، عنوان کرد: طرح تولید قطعات الکترونیکی برای ۱۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی دارد.

فرماندار رزن ایجاد کارخانه تولید لنت ترمز را از دیگر پروژه‌های شهرستان اعلام کرد که فردا کلنگ‌زنی میشود و گفت: این واحد صنعتی در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع مستقر شده و ظرفیت تولید ۶ میلیون عدد لنت در سال را دارد.

وی با بیان اینکه طرح تولید لنت ترمز که برای ۴۸ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی دارد، تاکید کرد: این طرح برای اتمام نیازمند ۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی و یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو سرمایه‌گذاری ارزی است.

حسینی با اعلام اینکه کارخانه قطعه‌سازی خودرو از دیگر طرح‌هایی است که فردا کلنگزنی می‌شود، اظهار داشت: این کارخانه در زمینی به مساحت هزار و ۸۸۰ مترمربع احداث شده و برای ۱۴۲ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی دارد.

وی با تصریح بر اینکه برای ایجاد این واحد تولیدی ۱۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز است، بیان کرد: این سه طرح توسط بخش خصوصی در شهرستان رزن ایجاد می‏شود که امیدواریم در زمیه رفع معضل بیکاری شهرستان موثر باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار