رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قزوین گفت: نظارت شورای اسلامی شهر بر پروژه های بزرگ شهرداری ادامه دارد.
کد خبر: ۲۶۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 24 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، علی فرخ زاد در بازدید اعضای شورای شهر از روند ساخت تقاطع غیرهمسطح امام رضا (ع) بیان کرد: هدف از بازدید دوره ای پروژه های بزرگ شهرداری درجریان قرارگرفتن از روند پیشرفت پروژه‌ها، مشکلات و موانع آنها است.

 

وی ادامه داد: نظارت شورای شهر بر پروژه های بزرگ شهرداری ادامه دارد و پل امام رضا (ع) براساس برنامه زمان بندی که برایش تعریف شده است، باید انتهای مرداد سال آتی به بهره برداری برسد، ولی درصورت تأمین اعتبار و پیشرفت براساس برنامه زمان بندی، تا انتهای سال به اتمام خواهد رسید.

 

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: اگر شرایط به نحو مطلوبی پیش برود، پروژه با 25 درصد زودتر از زمان بندی تعیین شده و در طول یکسال و نیم به اتمام می ‌رسد، درحالی که براساس قرارداد اول، 2 سال زمان برای ساخت آن درنظر گرفته شده بود.

 

وی با اشاره به نقدهایی که به اجرای پروژه وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه شهرمان فاقد کمربندی حاشیه ای است و احداث آن به دلیل خارج بودن از وظایف شهرداری به زودی ممکن نبود و ازآنجایی که جزو معدود شهرهایی هستیم که ماشین های عبوری از داخل شهر گذر می ‌کنند، بنابراین پل امام رضا (ع) جایگزین کمربندی حاشیه جنوبی شهر شده و نقایص موجود را برطرف می ‌کند.

 

فرخزاد اعلام کرد: تقاطع های قدس و ابوترابی مکمل پل امام رضا (ع) هستند و رینگ جنوبی و غربی شهر را کامل می ‌کنند، پل امام رضا(ع) دارای چهار لاین است که دولاین برای خودروهای دارای سرعت بالا، بدون ترافیک و چراغ راهنمایی طراحی شده و دولاین دیگر برای تردد خودروهایی که به آرامی و با سرعت کمتر قصد تردد دارند، درنظر گرفته شده است.

 

وی از تأمین فضا برای پارک یکهزار دستگاه خودرو در پارکینگ زیر پل امام رضا(ع) خبرداد و یادآورشد: نقاط دیگری در ورودی شهر از اتوبان، مقابل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و تقاطع اتوبان به کانال یا فلکه اول کوثر نیز از قابلیت برای ساخت تقاطع برخوردار بودند، ولی ازآنجایی که هدف توسعه متوازن شهر از اولویت ها بود، احداث تقاطع امام رضا (ع) در جنوب شهر را در اولویت قرار دادیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار