با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و مسؤولان استانی کانون زبان انگلیسی شهرستان خلخال افتتاح شد.
کد خبر: ۲۶۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 26 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، عصر امروز با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و فرماندار خلخال کانون زبان خلخال در مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری خلخال واقع در ساختمان شهید نوجوان سید سجاد حسینی در خلخال به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم علیرضا حاجیان‌زاده با اظهار خرسندی از فعال بودن مراکز فرهنگی و کانون‌ پرورش خلخال، قول مساعد برای تجهیز کانون فکری و پرورشی خلخال در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت و حمایت‌های فرهنگی از کانون زبان خلخال را داد.

در این مراسم فرماندار خلخال نیز با اشاره به قومیت، مذاهب و اقلیم متنوع شهرستان خلخال تصریح کرد: گویش‌ها و تنوع زبانی مخالف در شهرستان خلخال یکی از زیباترین نوع فرهنگ جامعه بوده که این اقوام ترک، تات، کرد و فارس و مذاهب شیعه و سنی در کنار هم با مهربانی و مسالمت‌آمیز در حال زندگی هستند.

علی نظری شیخ احمد همچنین به طبیعت بهشتی شهرستان خلخال در ایام تابستان اشاره کرد و گفت: در کنار زیبایی‌های فرهنگی در حوزه زبان و فرهنگ زیبایی‌های خدادادی و چشم‌اندازهای طبیعی میزبانی مسافران از سراسر کشور را به انتظار می‌کشد.

وی از توجه مسؤولان کشوری به شهرستان خلخال در حوزه فرهنگ و زبان تقدیر کرده و خواستار تقویت کانون‌های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان خلخال شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار