تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه علیرغم تلاشی که کردند با باخت مقابل ثامن الحجج سبزوار از صعود به فینال لیگ برتر والیبال نشسته بازماند.
کد خبر: ۲۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 23 April 2015

تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه با باخت مقابل ثامن الحجج سبزوار از صعود به فینال لیگ برتر والیبال نشسته بازماند.

به گزارش تابناک ارومیه،تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه در حالی نتیجه مسابقه را به حریف واگذار کرد که محمدعلی بیقالی سرمربی این تیم قبل از شروع بازی بر سخت بودن این دیدار اذعان کرده بود.وی طی سخنانی گفته بود: بازی سختی مقابل تیم ثامن‌الحجج سبزوار در پیش‌رو داریم چون تیم سبزوار از بازیکنان ملی‌پوشی در ترکیب خود سود می‌برد.

مردان والیبال نشسته شهرداری ارومیه علیرغم تلاشی که کردند نتوانستند از سد تیم مقابل بگذرند و نتیجه را سه بر صفر واگذار کردند.

والیبال نشسته شهرداری ارومیه با این شکست از راه یابی به مرحله فینال باز ماند و حریف تیم روانکاوان گنبد شد.

حسین برهانی بعنوان نماینده فدراسیون نظارت این دیدار را برعهده داشت و احسان علیدوست و داوود نافعی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

تیم گسترش فولاد تبریز نیز در دیدار نیمه نهایی موفق شد از سد روانکاوان گنبد عبور کند تا در دیدار نهایی حریف ثامن الحجج سبزوار شود.

طبق توافق تیم های صعود کننده به پلی آف، دیدارهای مرحله نهایی و رده بندی بصورت متمرکز و بصورت دو از سه بازی در سبزوار برگزار می شود.

تیم شهرداری ارومیه امسال با ترکیب کاملا بومی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرد و تا به اینجای کار توانست نتیجه قابل قبولی در این رقابت ها کسب کند.

این نخستین‌بار است که تیم شهرداری ارومیه در سوپرلیگ والیبال نشسته حضور یافته و توانسته‌ایم جزء چهار تیم صعودکننده باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار