امام جمعه قزوین با بیان اینکه اجرای نمایش فصل شیدایی یک کار و حرکتِ فرهنگیِ ارزشمند، جدی و بی نظیر در استان قزوین است، گفت: نمایش «فصل شیدایی» بستر ساز کارهای فرهنگی آینده شود.
کد خبر: ۲۶۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر پنجشنبه در بازدید از محل برگزاری و دیدار با عوامل اجرایی نمایش فصل شیدایی اظهار کرد: اجرای نمایش فصل شیدایی یک کار و حرکتِ فرهنگیِ ارزشمند، جدی و بی‌نظیر در استان قزوین محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که این حرکت بستر ساز کارهای فرهنگی در آینده شود، افزود: باید به گونه‌ای عمل شود تا بعد از پایان نمایش فصل شیدایی، توجه و علاقه مردم به شرکت در نمازهای جماعت، جمعه و علاقه مندان به قرآن و دین بیشتر شود و در حقیقت این حرکت بستر ساز کارهای فرهنگی در آینده شود.

امام‌جمعه قزوین بیان کرد: در کارهای مشارکت جمعی که فعالان فرهنگی از سازمانها و نهادهای مختلف در یک دغدغه مشترک حضور پیدا می‌کنند وحدت ملی، استانی و محلی را به ارمغان می‌آورد و از این حیث بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: بسیاری از برکات اصلی و فرعی وجود دارد که می‌تواند موهبت و هدیه این حرکت فرهنگی شود.

در ابتدای این دیدار عباس کاظمی، مسئول برگزاری نمایش فصل شیدایی هم با ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی محیط اجرای این نمایش اظهار کرد: ارتباط و اتصال بین همه ظرفیت‌های فرهنگی استان قزوین در اجرای نمایش فصل شیدایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تلاش شده فرصت همکاری برای همه فعالان فرهنگی برای حضور در این حرکت عظیم فراهم شود.

وی با بیان اینکه استان قزوین همواره در حوزه مشارکت در موضوعات انقلاب پیشتاز بوده، تصریح کرد: امروز در شرایط و مقطعی قرار گرفته‌ایم که باید مشارکت‌ها بروز و ظهور پیدا کند.

کاظمی بیان کرد: مشارکت خیران در اجرای نمایش فصل شیدایی در تأمین هزینه‌های کارهایی که از جنس کار مردمی است با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است نمایش میدانی و چند رسانه‌ای «فصل شیدایی» از ۲۰ مرداد ماه در محدوده مجتمع فرهنگی تفریحی طلائیه، مجتمع فرهنگی مرحوم فرج‌الله سلحشور به روی صحنه می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار