رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: نمایش فصل شیدایی داستان خلقت آدم تا ظهور امام عصر(عج) با محوریت توسل به اهل‌بیت(ع) شامل ارائه صحنه‌های درخشان از تاریخ اسلام بوده که در این استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 02 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی هوشمند در نشست کارشناسان حوزه هنری استان قزوین که صبح امروز در حوزه هنری این استان برگزار شد، اظهار کرد: هنرمندان باید در عرصه‌های مختلف اجتماعی حضور داشته باشند چراکه رشد جامعه در گرو سرمایه‌های انسانی است.

وی افزود: انسان‌های بزرگ در جامعه پویا تربیت می‌شوند و بدون شک سرمایه‌های انسانی در این راستا بسیار ارزشمند است و افق‌های آینده هر جامعه را می‌توان در نگاه فرهیختگان و هنرمندان مشاهده کرد.

رئیس حوزه هنری استان قزوین ادامه داد: جامعه برای پویایی خود نیازمند پیشرفت مادی و رشد معنوی است و نقش هنرمندان متعهد در این بین با دیدگاه نقد سازنده و دلسوزانه در مسیر رشد معنوی جامعه بسیار ارزشمند و قابل توجه محسوب می‌شود.

هوشمند مطرح کرد: تجربه را می‌توان در بخش رفتارها، عکس‌العمل‌های اجتماعی و رفتار آگاهانه کسب کرد و رشد و تعالی جامعه در گرو تعامل و واکنش‌های متقابل صورت می‌گیرد.

این مسؤول گفت: هنرمندان جوان می‌توانند در حوزه‌های مختلف همچون برگزاری جشنواره‌ها، گردهمایی‌ها و مسابقات هنری فرصت‌های ارزشمندی را کسب کنند.

گفتنی است، نمایش فصل شیدایی داستان خلقت آدم تا ظهور امام عصر(عج) با محوریت توسل به اهل‌بیت(ع) شامل ارائه صحنه‌های درخشان از تاریخ اسلام است که از سوی مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی «مهنا» و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان قزوین در 20 تا 29 مرداد ماه سال جاری اجرا می‌شود.

یادآور می‌شود، مجتمع فرهنگی مرحوم سلحشور واقع در جاده باراجین جنب مجتمع طلائیه به عنوان مکان برگزاری نمایش فصل شیدایی در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار