سلیمان بهرامی از آغاز طرح ساماندهی آسفالت ورودی های شهر با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی خبر داد و گفت: عملیات نهضت ساماندهی آسفالت ورودی های شهر از آسفالت بلوار صنعت در دو باند شرقی و غربی آغاز شده است.
کد خبر: ۲۷۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 02 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین، سلیمان بهرامی سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین اظهار کرد: اجرای هرچه سریعتر پروژه های زیرساختی با محوریت آسفالت معابر برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهرامی خاطرنشان کرد: سازمان عمران شهرداری قزوین با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی اجرای طرح بزرگ آسفالت ورودی های شهر را با هدف ساماندهی معابر ورودی شهر در برنامه کاری قرار داده که ساماندهی و آسفالت بلوار صنعت به عنوان یکی از مبادی ورودی مهم قزوین به عنوان اولویت اول اجرایی انتخاب شد.

وی با تاکید بر اینکه ورودی های شهر قزوین با توجه به آمار بالای تردد باید متناسب با شان و جایگاه شهروندان باشد عنوان کرد: اجرای طرح های عمرانی و آسفالت با هدف بهبود کیفیت عبور و مرور در ورودی ها و مبادی شهر امری لازم و بسیار ضروری است.

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین عدم کیفیت آسفالت قبلی و وجود ترک های پوست سوسماری و ایجاد حفره های زیاد در بلوار صنعت را علت اجرای عملیات آسفالت جدید اعلام کرد و گفت: وضعیت نامطلوب آسفالت در این محدوده  باعث نارضایتی بسیاری از شهروندان شده بود که برای پایان دادن به این روند آسفالت آن در دستور کار قرار گرفت.

بهرامی با بیان اینکه بلوار صنعت در شش لاین تراش آسفالت، لکه گیری و مرمت خواهد شد، گفت: این مهم به عنوان پیش مقدمه اجرای طرح بزرگ نهضت ساماندهی و آسفالت ورودی های شهر به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: میزان آسفالت مورد نیاز با توجه به شش لاینه بودن بلوار صنعت و همزمانی با پروژه های شهر و افتتاح پروژه های مهم شهری از سوی این سازمان پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار