فرمانده موشکی نیروی دریایی راهبردی ارتش خبر داد
فرمانده موشکی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تامین زمین احداث ساختمان نمایندگی نیروی دریایی در استان خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 03 August 2016

امیر دریادار دوم علی وفادار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده یک هزار مترمربع زمین در تخته ارکان به‌منظور احداث ساختمان نمایندگی نیروی دریایی در خراسان شمالی اختصاص یافت.

وی با اشاره به موقعیت زمین برای احداث ساختمان نمایندگی نیروی دریایی در خراسان شمالی بیان داشت: این زمین در مقابل جایگاه سوخت و در بهترین نقطه تخته ارکان قرار دارد.

فرمانده موشکی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اخیرا این زمین از سوی راه و شهرسازی تحویل نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

وی گفت: امیدواریم با تحویل زمین کار احداث ساختمان نمایندگی نیروی دریایی در استان در آینده نزدیک انجام شود.

فرمانده موشکی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین از برنامه راه‌اندازی نمایندگی نیروی دریایی در خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت در ساختمان موقت خبر داد.

به گفته وی ساختمانی استیجاری با پیگیری‌های نیروی دریایی ارتش و استانداری تهیه‌شده و در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی نمایندگی نیروی دریایی در خراسان شمالی است.

فرمانده موشکی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از حمایت‌ها و مساعدت‌های استانداری، شهرداری، شورای شهر و سایر دستگاه‌ها برای راه‌اندازی دفتر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: جذب افراد علاقه‌مند برای خدمت در نیروی دریایی و رسیدگی به امور بازنشستگان نیروی دریایی در استان از جمله اهداف راه‌اندازی دفتر نمایندگی نیروی دریایی در خراسان شمالی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار