استاندار قزوین گفت: در سال اقتصاد مقاومتی اجرای عملی این شعار در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی تحقق یافته و آثار تحریم‌ها کمتر دیده می‌شود.
کد خبر: ۲۷۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل استاندار قزوین به همراه مسؤولان استانی از چند واحد تولیدی فعال در شهرک صنعتی لیا صبح امروز بازدید کردند.

در آستانه گرامیداشت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک فریدون همتی استاندار قزوین در جریان بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی لیا اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتی اجرای عملی این شعار در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی تحقق یافته و آثار تحریم‌ها کمتر دیده می‌شود که خوشبختانه در برخی از این واحدهای تولیدی خودکفایی و عدم وابستگی به واردات محصول به عینه قابل لمس است.

وی جنبش ایجاد شده متکی به دانشمندان ایرانی، استقلال و خود کفایی، رونق در بخش‌های مختلف، جهت‌گیری به سمت بازارهای خارجی، شتاب در واحدهای صنعتی و تولیدی و رفع وابستگی را از نمونه بارز دانسته‌های اقتصاد مقاومتی دانست.

استاندار قزوین در ادامه این برنامه از واحدهای صنعتی نفیس نخ تولیدکننده نخ الیاف پلی‌استر با سرمایه‌گذاری ارزی 20 میلیون دلار و ریالی 200 میلیاردی و اشتغالزایی 600 نفر، کارخانه آسیاناما تولید کننده 60 درصد مخازن گاز طبیعی کشور که به خودکفایی رسیده با سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 180 نفر، شرکت زرینه طعم تولیدکننده رب گوجه‌فرنگی، انواع ترشی و مربا با سرمایه‌گذاری 40 میلیارد ریال  و اشتغالزایی 30 نفر و کارخانه ارشیا کانتینر تولیدکننده کانکس فلزی و اتاق حمل کالا با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد ریال و اشتغالزایی 34 نفر بازدید کرد.

قابل ذکر است در حال حاضر در شهرک صنعتی لیا 409 قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقد شده که از این تعداد 310 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 3 هزار و 400 میلیارد ریال و اشتغالزایی 7 هزار و 531 نفر پروانه بهره‌برداری أخذ کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار