کد خبر: ۲۷۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 06 August 2016
به گزارش تابناک یزد، نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به علاقه مردم به خادمان اهل بیت(ع) گفت: ظرفیت حضور خادمان حضرت معصومه(س) برای ترویج عفاف و حجاب در یزد استفاده شود.
 آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) که به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت(ع) به یزد سفر کرده بودند اظهار داشت: مردم ایران به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) علاقه بسیار فراوان دارند.

وی بیان کرد: حضور خادمان اهل بیت(ع) در استانها سبب می‌شود که احساسات درونی مردم تحرک پیدا کند و مردم اعتقادات قلبی خود را به صورت کامل بروز می‌دهند و چنین مواردی برای آنها مقداری آرامش خاطر می‌شود.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه برخی از مردم توان سفرهای زیارتی را ندارند گفت: به ویژه کسانی که نمی‌توانند در این سفرها حاضر شوند در این زمانها احساسات خود را به صورت ویژه‌تر به نمایش می‌گذارند.

ناصری با اشاره به اینکه خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به مناطق محروم استان یزد سفر می‌کنند گفت: این کار اقدام بسیار ارزشمندی است چرا که مردم این نقاط کمتر توان سفر دارند و این اقدام یک هدیه الهی برای آنها به حساب می‌آید.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تاکید کرد: در کنار این اقدامها مناطقی که مظاهر اسلامی را شاید خیلی مراعات نکنند هم اگر مورد توجه قرار گیرد و حرکتی از طرف خادمان در این مناطق انجام شود که معنویتی در این مناطق ایجاد شود ارزش‌مند است.

وی تصریح کرد: بعد از اینکه خادمان در این مناطق حضور پیدا کنند اگر یک سخنرانی کوتاهی به ویژه در زمینه حجاب و عفاف و تاکید حضرت فاطمه معصومه(س) به این مظاهر دینی انجام شود تاثیر بسیار زیادی به دنبال دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار