مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین گفت: معرفی و تقویت ارزش‌ های دینی در بین جوانان، بزرگترین و اساسی ‌ترین وظیفه مسئولان نهادهای فرهنگی و رسانه‌ ها است که خبرنگاران باید به آن بپردازند.
کد خبر: ۲۷۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 07 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: 17 مرداد ماه مصادف با روز خبرنگار است و خبرنگاران رسالت مهمی بر عهده دارند و نباید از این مهم غفلت کنند.

 

وی ادامه داد: رسالت اصلی ما تبلیغ دین است و اطلاع رسانی در این حوزه امر مهمی است بنابراین رسانه ها نقش مهمی را در این بخش ایفا می کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: اطلاع رسانی سریع، صحت و دقت در خبر نکته مهم در امر اطلاع رسانی و کار خبرنگاری است و بی توجهی به این امر سبب شده تا بعضی وقت ها شاهد باشیم که در فضای مجازی مردم گرفتار تناقضاتی باشند.

 

وی عنوان کرد: باید برای توسعه دین بکوشیم و با توجه به اینکه خبرنگاران در خط مقدم همه وقایع و رویدادهای جامعه هستند باید در این مسیر پیشتاز بوده و شجاع و جسور باشند و ما در هشت سال دفاع مقدس شاهد حضور خبرنگارانی شجاع و دلیر بودیم تا حماسه‌ های این دوران را برای مردم منتشر کنند.

 

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد: شناساندن، معرفی و تقویت ارزش‌ های دینی در بین جوانان، بزرگترین و اساسی ‌ترین وظیفه مسئولان نهادهای فرهنگی و رسانه‌ ها است که خبرنگاران باید به طور جدی به آن بپردازند.

 

وی یادآور شد: همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نکته دیگری است که دشمنان اسلام تلاش دارند آن را کمرنگ کنند و بنابراین رسانه ها باید به این حوزه بپردازند چراکه کم توجهی به این فرهنگ و کم رنگ شدن آن در جامعه، موجب می ‌شود که مردم با آسیب ‌های اجتماعی مواجه شوند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین خاطر نشان کرد: امیدواریم فعالان عرصه رسانه با آگاهی در این حوزه قلم بزنند و در راستای تقویت دین خدا گام بردارند و در واقع یاری گر دین خدا باشند تا خداوند متعال آنها را یاری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار