آیت الله ایمانی از اصحاب رسانه خواستند تا به مسأله بحران آب در استان بیشتر بپردازند.سخنان امام جمعه شیراز کاملاٌ درست می باشد. اما فریاد رسانه ها تا زمانی که گوش شنوایی وجود نداشته باشد بی فایده می باشد؛خصوصاً در مواردی از این دست که نه مسئولان و نه مردم اهمیتی برایشان قائل نیستند.
کد خبر: ۲۷۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 08 August 2016
آیت الله ایمانی از اصحاب رسانه خواستند تا به مسأله بحران آب در استان بیشتر بپردازند.

به گزارش تابناک فارس:نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: امروز جامعه با یک پدیده روبه‌روست که قابل انکار نیست و گریه و ناله هم برای آن فایده ندارد و باید علاج آن را کرد و آن هم پدیده کم آبی است که فردا حوادث متعددی را دنبال خواهد داشت اما ما ساده از این قضیه می‌گذریم در صورتی که مسئله آب در فارس با پیش‌بینی‌هایی که هست به یک معضل بالاتر قرار گرفته و به یک درد اصولی و ریشه‌ای اجتماعی تبدیل می‌شود که مهار کردن آن آسان نیست.
ایمانی خواستار پیش‌گیری و گوشزد و تذکر رسانه‌ها در این زمینه به مسئولان و مردم شد و گفت: باید کشاورزان خود را در مسیری قرار دهیم که با کمترین استفاده از آب شیرین محصولات خود را ارائه دهند که این کار را از عهده صاحبان تریبون در جامعه بر می‌آید و این است که می‌گوییم اصحاب رسانه حالت پیش‌برندگی دارند و من واقعاً به آن اعتقاد دارم.

سخنان امام جمعه شیراز کاملاٌ درست می باشد.
اما فریاد رسانه ها تا زمانی که گوش شنوایی وجود نداشته باشد بی فایده می باشد؛خصوصاً در مواردی از این دست که نه مسئولان و نه مردم اهمیتی برایشان قائل نیستند.

بیش از یکسال قبل تابناک فارس گزارشی از برنج کاری در استان فارس(با ارائه عکس) و لزوم برخورد با این مسأله را مطرح کرد.برای خواندن گزارش اینجا کلیک کنید.

حال مسئولان یادشان به عواقب کاشت برنج در استان و خشکیدگی دریاچه ها و خطر پدیده ریزگرد افتاده و جالب اینکه هنوز ه برنج کاری ادامه دارد.

از طرف دیگر هم خود مردم هستند که الحق والانصاف صرفه جویی در مصرف آب هیچ اولویتی در زندگیشان ندارد.

هنوز هم همه آن هایی که حیاط خانه و ماشین را با شلنگ باز آب می شویند و یک ساعت زیر دوش آواز می خوانند و ... همین رویه را ادامه می دهند.

باشد که همه کمی بیشتر دقت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار