کد خبر: ۲۷۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 09 August 2016
به گزارش تابناک یزد، در رقابت های دیروز، مهسا جاور در رویینگ تکنفره بانوان و در جدول بخت مجدد، به رقابت با حریفان پرداخت و با ایستادن در مکان سوم، از صعود به مرحله یک چهارم پایانی بازماند.


 در تفنگ بادی 10 متر، پوریا نوروزیان، با کسب امتیاز 622 و 2 دهم ، نتوانست به جمع 8 نفر برتر راه یابد.

آخرین گروه از کاروان وزنه برداری ایران متشکل از بهداد سلیمی و محمدرضا براری بهمراه ایوان گارچف، مربی بلغاریِ تیم ملی، تهران را به مقصد ریو ترک کرد.

کیانوش رستمی، نخستین وزنه بردار ایران است که بیست‌ و سوم مرداد به روی تخته می رود.

علیرضا فغانی، داور بین المللی کشورمان قضاوت دیدار سرنوشت ساز تیم های فوتبال برزیل - دانمارک را بر عهده خواهد داشت. برزیلی های میزبان که در آستانه ی حذف زودهنگام از المپیک قرار دارند که فقط در صورت پیروزی در بازی فردا، راهی مرحله بعد خواهند شد.

در تیراندازی تفنگ بادی 10 متر، نیکولو کامپریانی از ایتالیا، با ثبت امتیاز ششصد و سی ممیز دو دهم، رکورد المپیک را در این ماده به نام خود ثبت کرد.

جوزف گلاسنوویچ تیرانداز کشور کرواسی موفق شد اولین مدال طلا  کشورش را در رشته تیراندازی تراپ مردان بدست آورد.

در ژیمناستیک و در رقابت های تیمی یا همان شش اسباب، ژاپن قهرمان شد و تیم های روسیه و چین صاحب نشان های نقره و برنز شدند.

در بسکتبال، آمریکا 113 - 69  ونزوئلا را شکست داد، استرالیا 95 - 80  صربستان را برد و بازی فرانسه و چین در حال برگزاریست.

در تنیس و در بازیهای مهم، کی نیشی کوری، گال مونفیل، مارین چیلیچ، ژیل مولر و خوان مارتین دل پوترو برابر حریفانشان به برتری رسیدند.

در شیرجه هماهنگ از سکوی 10 متر، تیم چین به مدال طلا دست یافت و مدال های نقره و برنز به شیرجه روهای آمریکا و انگلیس رسید.

در وزنه برداری دسته 62 کیلوگرم، فیگوئرا از کلمبیا با رکورد مجموع 318 کیلوگرم قهرمان شد و وزنه برداران اندونزی و قزاقستان دوم و سوم شدند.

 

جدول رده بندی مدالی:

جدول المپیک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار