تابناک کهگیلویه و بویراحمد
در پی درج خبری در سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد،جوابیه ای از سوی اداره کل پزشک قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شد که در ادامه منتشر می شود.
کد خبر: ۲۷۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲ 09 August 2016
در پی درج خبری در سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد،جوابیه ای از سوی اداره کل پزشک قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شد.
سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین اداره کل پزشک قانونی نسبت به بررسی اخبار مربوط به حوزه ی فعالیت خود، جوابیه این اداره کل را منتشر می کند.
متن جوابیه
سردبیر محترم دفتر کهگیلویه و بویراحمد سایت تابناک
سلام علیکم
پیرو درج خبری با کد273910در 18 مرداد 95 با عنوان "تایید خودکشی همزمان دو جوان یاسوجی" بدین وسیله جوابیه زیر جهت درج در آن سایت خبری به حضور ارسال می شود.
همانطور که مدیر روابط عمومی اداره کل پزشک قانونی استان به آن اشاره کرده است،این نوع مرگ ها در پزشک قانونی،به مرگ های مشکوک به خودکشی اطلاق می شود و سازمان ،نظر کارشناسی خود را پس از انجام آزمایشات لازم و بررسی های دقیق پزشکی در خصوص علت فوت به قاضی پرونده اعلام می کند و اعلام نظر در مورد نحوه ی فوت از جمله خود کشی منوط به بررسی، جمع بندی و اعلام نظر قاضی محترم پرونده می باشد.
لذا استنباط خبرنگار محترم آن رسانه برای صدور رای قطعی به تایید خودکشی در خبر یاد شده صحیح نمی باشد.
خواهشمند است ضمن اصلاح خبر نسبت به درج این توضیحات در آن سایت خبری وزین اقدام لازم مبذول فرمایید تا مخاطبین محترم سایت شما نیز نسبت به انجام رویه های جاری در سازمان پزشکی قانونی اشراف لازم را پیدا کنند.
با تشکر
دکتر کامروز امینی
مدیر کل پزشک قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار