یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی در حالی امروز به آخرین ایستگاه خود در خراسان شمالی رسید که سه اثر نمایشی در چهارمین روز ازاین جشنوراه به روی صحنه رفت.
کد خبر: ۲۷۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 10 August 2016
یازدهمین جشنوراه تئاتر رضوی سه شنبه شب با اجرای سه نمایش دیگر در سالن های شمس، گلشن و حافظ بجنورد آخرین روز خود را تجربه کرد و به کارخود پایان داد تا امروز چهارشنبه با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد مراسم اختتامیه و معرفی آثار برتر این دوره جشنواره در بجنورد برگزار شود.
یازدهمین جشنواره تئاتر که از 15 مردادماه جاری در بجنورد، مرکز خراسان شمالی آغاز شده است با اجرای 10 اثر در بخش مسابقه و 4 اثر در بخش ویژه جشنواره به اجرا درآمد.
نمایش های 'دو بال قیچی'، 'در مسیر کوه های شاه جهان'، 'آبگینه'، 'این عروسک'، 'شراره'، 'سِفر هشتم'، 'آلزایمر'، 'منظومه'، 'و هزار سال و یک روز'، 'رستگاری در شب دور' و 'دقایقی با رضا'، 'زندگی در سال صفر'، 'بازگشت در چهارشنبه آخر سال' و 'سردار' درایزدهمین جشنوراه تئاتر رضوی درخراسان شمالی به روی صحنه رفتند.
اجرای 'مجلس نقل' توسط عزت الله مهرآوران و مرشد مصطفی سعیدی در محوطه تالار حافظ بجنورد و برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت اقتباس از منابع و روایت های مکتوب برای نگارش نمایشنامه دینی توسط مهدی نصیری از جمله برنامه هایی بود که در آخرین روز از یازدهمین جشنوراه بین المللی تائتر رضوی در بجنورد مرکز خراسان شمالی برگزار شد .
به گزارش ستاد خبری یازدهمین جشنوراه تئاتر رضوی امسال استقبال خوبی از سوی مردم علاقمندان این حوزه از نمایش های روی صحنه این جشنوراه شد و یازدهیمن جشنوراه تئاتر رضوی توانسته مخاطبان بیشتری به خود جذب کند .
یازدهمین جشنوراه تئاتر رضوی 15 تا 20مرداد در بجنورد مرکز خراسان شمالی در حال برگزاری است.
استان 925 هزا رنفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور است و به گنیجه فرهنگ ها شهرت دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار