فرماندار مهریزگفت: فعالیت های مختلف فرهنگی و معنوی نیاز اساسی مردم و جوانان است و باید روز به روز در جامعه گسترش یابد.
کد خبر: ۲۷۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۳ 13 August 2016
به گزارش تابناک یزدسید محمد رستگاری  در مراسم جشن زیر سایه خورشید در حسینیه باغ بهار مهریز افزود: از برنامه های خوب فرهنگی و مذهبی که در دوسال اخیر در این شهرستان برگزار می شود جشن معنوی زیر سایه خورشید است .
وی ادامه داد: حضور خادمان حضرت امام رضا (ع) در قالب این جشن در برنامه های مختلف با همکاری مردم متدین و دستگاه های اجرایی نقش مهمی در اشاعه معارف دین و ترویج فرهنگ ناب رضوی در جامعه و بین مردم و جوانان دارد .
فرماندار شهرستان مهریز اظهار داشت: در سال های اخیر در این خصوص کارهای خوبی انجام گرفته و امسال نیز شاهد انجام برنامه های معنوی در مکان های مختلف در شهر و روستاهای بخش مرکزی مهریز بوده ایم .
رستگاری گفت: انجام این برنامه های فرهنگی و معنوی با جلب مشارکت اقشار مختلف مردم و جوانان مورد حمایت و تاکید همیشگی نظام و دولت است و باید همیشه شاهد انجام این برنامه های ارزشی باشیم .
فرماندار مهریز از برنامه های بسیار خوبی که با همکاری مردم و تشکل های مذهبی در این شهرستان بنحو باشکوهی برگزار می شود جشن زیر سایه خورشید ذکر کرد که روح معنویت و معارف دینی را در جامعه گسترش می دهد .
رستگاری اظهار داشت: برای مقابله با تهدید نرم دشمنان انقلاب اسللامی باید همواره با بهره گیری از ظرفیت های شهرستان شاهد انجام اینگونه موارد در سطح شهر و مناطق روستایی با مشارکت و همراهی جوانان باشیم .
وی در ادامه از همکاری آحاد مردم ، نهادهای فرهنگی و تبلیغی و دستگاه های اجرایی در برنامه های مختلف برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی در سال های اخیر در شهرستان مهریز تشکر کرد.
به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت امام رضا (ع) جشن بزرگ مردمی زیر سایه خورشید با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار مهریز در حسینیه باغ بهار برگزار شد .
در این جشن برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی شامل سخنرانی ، مداحی و مولودی خوانی ، اجرای سرود ،اهدای بسته های تبرکی آستان قدس رضوی ، نورافشانی و اهتراز پرچم امام رضا (ع) نیز صورت گرفت .
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار