معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: ۲۷۵ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران قزوینی باقی مانده ‌که در چند مکاتبه با مسئولان ارشد کشور پیگیر پرداخت این مطالبات هستیم.
کد خبر: ۲۸۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 18 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباسعلی درافشانی در نشست ستاد تنظیم بازار استان قزوین که صبح امروز در دفتر این معاونت برگزار شد اظهار داشت: 275 میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران قزوینی باقی مانده است که در چندین مکاتبه با مسئولان ارشد کشور پیگیر پرداخت این مطالبات هستیم.

وی افزود: تاکنون 30 میلیارد تومان از این مطالبات پرداخت شده است؛ باوجود مکاتباتی که در این زمینه توسط استاندار با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور انجام شده، قول مساعد در این زمینه داده شده ولی تا کنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان قزوین نیز این موضوع مطرح خواهد شد و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به محض تأمین اعتبار این مطالبات را پرداخت کنیم.

درافشانی در خصوص تنظیم بازار اقلام پرمصرف مردم نیز بیان کرد: در تنظیم بازار دو رویکرد وجود دارد که یکی از آنها تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم و اقلام پرمصرف و دیگری کنترل و نظارت بر قیمت‌ها است که این موضوع به خوبی توسط نهادهای مرتبط انجام شده است.

وی با بیان اینکه سفر هیئت دولت به استان قزوین نزدیک و همچنین ایام بازگشایی مدارس نزدیک است گفت: دستگاه‌های نظارتی مانند تعزیرات باید مراقب قیمت‌ها باشند تا در این زمینه مشکلاتی به وجود نیاید.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین تأکید کرد: اتاق اصناف هم در موارد این‌چنینی باید کمک‌حال مردم بوده با آموزش صحیح صاحبان صنوف مختلف به بهبود این فضا کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار