نماینده ولی فقیه وامام جمعه خرم آباددرخطبه های این هفته نماز جمعه :
آیت الله سید احمدمیرعمادی گفت:برخی افراد در سال‌های گذشته با پخش خاطرات و نوارهای صوتی فراوان قصد خدشه‌دار کردن چهره نورانی بنیانگذار انقلاب اسلامی را داشته‌اند؛ این افراد باید بدانند که امام خمینی(ره) یک چهره محبوب و دوست داشتنی در میان مردم ودر تاریخ جهان است.
کد خبر: ۲۸۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 19 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ، آیت الله سید احمدمیرعمادی گفت:روز آتش زدن مسجد الاقصی در قدس به دست صهیونیست‌ها در تاریخ جهان اسلام به عنوان روز مسجد نام گذاری شده زیرا مسجد نخستین پایگاه مسلمانان بوده است.


نماینده ولی فقیه وامام جمعه خرم آباد  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد، بابیان این مطلب تصریح کرد: در حکومت اسلامی مسجد علاوه بر کارکرد عبادی و معنوی محل رفع بسیاری از مشکلات سیاسی، اقتصادی، قضایی و اجتماعی در جامعه مسلمانان بوده است.

آیت الله میرعمادی بابیان اینکه متاسفانه امروزه کارکردهای مسجد کمرنگ شده‌ است تصریح کرد: در بسیاری از مساجد فقط نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و در دیگر اوقات شرعی اذان نیز پخش نمی‌شود که مسئولان فرهنگی و دستگاه‌های متولی باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه  بسیاری از مساجد استان لرستان از نظر اعضای هیات امنا، خادم و دیگر مسائل دچار مشکل هستند خاطر نشان ساخت:  دستگاه‌های متولی و مردم باید در رفع این مشکلات کمک کنند.

آیت الله میرعمادی اظهار داشت: در برخی از شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکن مهر مسجد ساخته نشده یا به صورت نیمه کاره رهاشده است که راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های متولی باید در این زمینه اقدام کنند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد با اشاره به فرارسیدن هفته دولت  در خصوص  عملکرد دولت و دولتمردان  با بیان اینکه  عملکرد دولت و دولتمردان با رعایت عدل وانصاف و بر مبنای ملاک‌ها و شاخص‌های رهبر معظم انقلاب ارزیابی شوند گفت: کارنامه و عملکرد دولت باید براساس توصیه‌ها و سفارشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری ارزیابی شود.

عنوان کرد:اقدام و عمل در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اهمیت دادن به فرهنگ و استقلال فرهنگی و جلوگیری از ولنگاری فرهنگی از ملاک‌های مقام معظم رهبری برای ارزیابی عملکرد دولت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: دولتمردان، رشد و شتاب پیشرفت علمی کشور، توجه جدی به نفوذ دشمن، کاهش تورم و بهبود وضع معیشت جامعه و تنظیم برنامه ششم توسعه کشور را در ارزیابی خود مد نظر قرار دهند.

آیت الله  میرعمادی در ادامه بااشاره  "روز صنعت دفاعی"   رشد این صنعت را در ایران بالا توصیف کرد وگفت: این صنعت در اقتدار و امنیت کشور ما  تاثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه  آل خلیفه و آل سعود با حمایت استکبار جهانی در یمن دست به اقدامات و جنایت‌های فراونی علیه مردم مسلمان این کشور زده‌اند و گفت: شاهد سکوت خفت بار مجامع بین‌المللی در قبال این جنایات هستیم که این موضوع خود نمونه بارزی از نقض حقوق بشر توسط این کشورها است.

آیت الله میرعمادی یادآور شد:برخی افراد در سال‌های گذشته با بیان  خاطرات خود و پخش نوارهای صوتی   قصد خدشه‌ وارد کردن به چهره نورانی حضرت امام خمینی (ره)را داشته‌اند ولی  این افراد باید بدانند که امام خمینی(ره) یک چهره محبوب و دوست داشتنی درمیان مردم ودر  تاریخ جهان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان  در خاتمه سخنان خود خاطر نشان کرد: اگر اقدامات و تصمیمات و امام خمینی(ره) نبود این افراد انقلاب اسلامی را تحویل استکبار جهانی داده بودند لذا این افراد بدانند فعالیت های آنان هیچ تاثیری بر چهره نورانی وآسمانی  امام خمینی (ره) ومحبوبیت  ایشان نخواهد داشت.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار