مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: سومین همایش بزرگ مردمی ابر فیاض با حضور ۱۰ هزار نفر از مردم با برنامه‌های متنوع فرهنگی در بوستان های شهر قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 21 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛ سعید وزیری نژاد در این باره اظهار کرد: سومین همایش بزرگ مردمی ابر فیاض به مناسبت بزرگداشت سید آزادگان حجت الاسلام علی‌اکبر ابوترابی و سالروز بازگشت سید آزادگان به میهن اسلامی در این بوستان ها برگزار شد.

وی افزود: با توجه به سیاست گذاری های ستاد هماهنگی سالروز بازگشت آزادگان به کشور، امسال با هماهنگی‌های انجام شده برگزاری برنامه سالروز ورود آزادگان با شکلی جدید برگزار شد و ویژه برنامه های متنوعی با همکاری دستگاه های اجرایی استان قزوین از ۲۱ تا ۲۹ مرداد ماه سالجاری در سطح محلات و بوستان های شهر اجرا شد.

وزیری نژاد خاطرنشان کرد: در همین راستا از ۳۰ برنامه متنوعی فرهنگی که پیش بینی شده بود سه برنامه پارکی در بوستان های الغدیر، پامچال و ملت برگزار شد که با استقبال خیلی خوب شهروندان مواجه شد.

وی در پایان افزود: بیان خاطراتی در خصوص سریال فیلم سینمایی اخراجی توسط «فخرالدین صدیق شریف»، «مهران رجبی» و سید جواد هاشمی»، هنرمایی شاعر بزرگ کشور «صابر خراسانی»، تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی رضوی استان قزوین، بازگویی خاطرات آزادگان در خصوص ویژگی های اخلاقی حجت الاسلام ابوترابی و دوران اسارات، اجرای سرود و ... از جمله برنامه های این همایش بود که سعی شد در این برنامه ها سیره زندگی پرفروغ سید علی اکبر ابوترابی در قالب سخنرانی، کلیپ، بیان خاطرات از زبان شخصیت های ملی و هنرمندان تبیین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار