رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس: با توجه به اینکه در ساخت مصلاها شبستان، مهدآدینه و مجتمع‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است برای تکمیل هر کدام از آنان بین پنج تا 40 میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۲۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 27 April 2015

تابناک فارس:به گفته رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس مصلی های نیمه تمام بین 5 تا 40 میلیارد تومان برای تکمیل شدن نیاز دارند.

یعنی بصورت میانگین هرکدام حدود 23 میلیارد نیاز دارند که به ازای 21 مصلی نیمه تمام چیزی در حدود 700 میلیارد توما اعتبار برای تکمیلشان نیاز است!

رقمی که گمان نمی رود بتوان تأمین کرد.

حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان با بیان اینکه هیئت دولت اعتبار تکمیل مصلی‌های نیمه‌تمام را تامین کند اظهار داشت: در حال حاضر 21 مصلی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 30 تا 70 درصدی در استان فارس وجود دارد که نیازمند تامین اعتبار و تکمیل است.

ملک‌مکان افزود: این مصلاها در شهرستان‌هایی از جمله مرودشت، داراب، سروستان، خرامه و سایر شهرستان‌های استان در حال ساخت است که باید برای تکمیل آن اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه با اعتبارهای قطره‌چکانی و بسیارکم نمی‌توان ساختمان مصلاها را تکمیل کرد افزود: 45 شهر در استان فارس است که ساختمان مصلا ندارند و باید برای این شهرها نیز مصلا ساخت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس تصریح کرد: با توجه به اینکه در ساخت مصلاها شبستان، مهدآدینه و مجتمع‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است برای تکمیل هر کدام از آنان بین پنج تا 40 میلیارد تومان اعتبار است.

ملک‌مکان با بیان اینکه استان فارس نسبت به استان‌های دیگر در ساخت و تکمیل مصلی‌اها عقب است و باید اعتباری ویژه برای این موضوع در نطرگرفته شود گفت: برای جذب اعتبار ساخت مصلاها در سفر هیئت دولت رایزنی لازم با استاندار و برخی نمایندگان صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار