فرماندار شهرستان مهر از افتتاح بیش از 50 پروژه به ارزش 60 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در اين شهرستان خبر داد.فرماندار مهر تاکید کرد: عوارض آلایندگی منطقه پارس جنوبی از منافع مشترک دو شهرستان لامرد و مهر حق مسلم مردم است که از سوی مسئولان این دو شهرستان به صورت جدی پیگیری خواهد شد
کد خبر: ۲۸۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹ 24 August 2016
تابناکفارس به نقل از ایسنا: سيد محمد موسوي چهارشنبه 3 شهريور در یک نشست خبری گفت: عمده پروژه‌هاي آماده بهره‌برداري در شهرستان مهر مربوط به بخش‌های گازرسانی، بهسازی روستا، راه سازی و آب رسانی است.

موسوی افزود: بزرگراه گله‌دار به دارالمیزان که سال‌ها متوقف شده بود در کمتر از دو سال با جذب اعتباری بالغ بر 27 میلیارد تومان اجرا و كامل شد و در اين هفته به بهره‌برداري مي‌رسد.

او ادامه داد: از ابتدای سال 92 و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تنها دو روستا در شهرستان مهر دارای گاز شهری بود اما طی این سال‌ها بیش از 90 درصد ساكنان روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

وی همچنین از افزایش 200 درصدی اعتبارات دولتی شهرستان مهر یاد و اضافه کرد: با افزایش میزان جذب اعتبارات دولتی از سهمیه دو درصد نفت و گاز و عوارض ارزش افزوده در دولت تدبیر و امید، خدمات و اتفاقات مهمی در شهرستان مهر انجام شد و مي‌توان مدعي بود كه به اندازه خدمات تمام دولت‌های قبل شاهد پیشرفت و توسعه در مهر بوده‌ایم.

فرماندار مهر گفت: میزان جذب اعتبارات و سرمایه گذاری بخش خصوصی درشهرستان مهر 500 میلیارد تومان بوده که این نشان از آینده روشن و توسعه این شهرستان است.

وي احداث پالایشگاه بنزین در این شهرستان را یکی از مهمترین پروژه‌های اقتصاد مقاومتی خواند و تصریح کرد: پالایشگاه بنزین شهرستان مهر با سرمایه گذاری بخش خصوص و با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان در حال احداث است که با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد فاز اول آن سال آینده افتتاح خواهد شد.

موسوي افزود: این پالایشگاه دومین پالایشگاه بزرگ بنزین در استان فارس خواهد بود که خوراک آن از میعانات پالایشگاه گاز تامین می‌شود و این مهم، آن را در ردیف پروژه‌های مهم اقتصاد مقاومتی قرار داده است.

فرماندار مهر تاکید کرد: عوارض آلایندگی منطقه پارس جنوبی از منافع مشترک دو شهرستان لامرد و مهر حق مسلم مردم است که از سوی مسئولان این دو شهرستان به صورت جدی پیگیری خواهد شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار