سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون چهار هزار متر مکعب به ظرفیت مخازن ذخیره آب استان جهت ذخیره سازی آب شرب شهروندان افزوده شده است.
کد خبر: ۲۸۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 29 August 2016
سید ابراهیم علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر سه شهر بجنورد، اسفراین و شیروان دارای تصفیه خانه های مجهز آب می باشند که آب سدها پس از تصفیه و با استاندارد مطلوب در این سه شهر توزیع می شود.
وی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال 14 میلیون و 550 هزار متر مکعب آب شرب در استان خراسان شمالی تولید و بین مشترکین توزیع شده است گفت: همچنین در این مدت 14 میلیون و 550 هزار متر کعب آب شرب از منابع زیرزمینی و سطحی استان تولید، تصفیه، گند زدایی و در بین 177 هزار و 536 مشترک شهری استان توزیع شده است.
علوی افزود: در طی دوره دولت تدبیر و امید 149 هزار و 741 متر اصلاح و توسعه شبکه های آبرسانی و 37 هزار و 343 متر شبکه های جمع آوری فاضلاب توسط شرکت آب و فاضلاب در استان اجرا شده است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: همچنین در طی سال های 92 تاکنون 9 حلقه چاه جدید آب جهت تامین آب شرب شهروندان در استان خراسان شمالی حفر، تجهیز و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.
هم اکنون شرکت آب و فاضلاب شهری استان خراسان شمالی دارای 177 هزار و 717 اشتراک آب و 50 هزار و 283 اشتراک فاضلاب می باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار