فرمانده سپاه فجر فارس با بیان این‌که در حوزۀ مبانی هرگز با آمریکا به یک نقطه تلاقی نخواهیم رسید گفت: ممکن است در حوزه‌های تاکتیک و راهبرد مذاکره‌ای صورت گیرد اما عزت و شرافتمان اجازه نمی‌دهد زیر سلطه آمریکا باشیم.
کد خبر: ۲۹۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 04 September 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس: سردار سیدهاشم غیاثی در جمع فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان کازرون بابیان اینکه بسیج مولود انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: تشکیل سپاه پاسداران و بسیج از سوی امام خمینی (ره) متناسب با اهداف بلندمدت انقلاب اسلامی بوده است.

وی بابیان اینکه امنیت پایدار امروزِ کشور به‌خاطر مشارکت آحاد مردم در تشکل بسیج است، گفت: بسیج برای بسیاری از کشورها نظیر سوریه و عراق به یک الگو تبدیل‌ شده است و جوانان با ارادۀ این کشورها با الهام گرفتن از بسیج در میدان‌های مقابله با دشمنان دین خدا حضور یافته‌اند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با تأکید بر اینکه نباید از دشمن اصلی انقلاب اسلامی غافل بشویم، گفت: بسیج همواره باید در راستای ارتقای آمادگی تلاش کند، چراکه آمریکا برای جبران ناکامی‌های گذشته‌ خود و جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی چالش‌هایی را در مسیر انقلاب ایجاد کرده و می‌کند.

غیاثی با تأکید بر اینکه در حوزۀ مبانی هرگز با آمریکا به یک نقطه تلاقی نخواهیم رسید، تصریح کرد: ممکن است در حوزه‌های تاکتیک و راهبرد مذاکره‌ای صورت گیرد اما عزت و شرافتمان اجازه نمی‌دهد زیر سلطه آمریکا باشیم چراکه آن‌ها آموزه‌های اسلام را بر‌نمی‌تابند و تا زمانی که این‌گونه باشد آمریکا همواره برای از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس بابیان اینکه آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل ‌نکرده است، گفت: اعتقاد به فرهنگ بسیجی رمز خروج از تنگناهای مختلف جنگ‌های سخت و نرم است و انقلاب اسلامی به برکت فرهنگ بسیجی روی پای خود ایستاده است و تنها انقلابی که توانسته هویت و استقلال خود را حفظ کند انقلاب اسلامی ایران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار