نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی،کاهش نرخ تورم و تک رقمی شدن آن را از خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید نام برد.
کد خبر: ۲۹۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 08 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در همایش شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا استان قزوین که با حضور وزیر کشور برگزار شد،افزود: این دستاورد با وجود مشکلات اقتصادی و برخورد با آثار تحریم ها به دست آمده است.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در شرایطی عهده دار مسئولیت کشور شد که با بحران تحریم ها و کاهش شدید قیمت نفت مواجه بودیم، اضافه کرد: با این وجود دولت عملکرد مناسبی را در حوزه های اقتصادی از خود به جا گذاشته است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، برجام را نیز جزو دستاوردهای دولت در عرصه بین الملل عنوان کرد و گفت: مردم انتظار دارند تا آثار برجام را در زندگی خود مشاهده کنند که البته تجقق این موضوع نیاز به صبر و گذشت زمان دارد.
زرآبادی در ادامه با بیان اینکه دولت و مجلس برای حل مسائل و مشکلات کشور عزمی جدی دارند، گفت: رفع قوانین مزاحم و دست و پا گیر به منظور پیشبرد اهداف کشور مورد پیگیری نمایندگان قرار دارد.
وی در پایان با اشاره به ظرفیت های اقتصادی این استان، خواستار افزایش سهم قزوین از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار