دونالد ترامپ جمعه نهم سپتامبرگفت، در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، هر قایق تندور ایرانی که برای ناو شکن های آمریکایی در آبهای خلیج فارس مزاحمت ایجاد کند، هدف قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۹۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲ 11 September 2016

نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات پیش روی آمریکا در اظهارات خصمانه ای گفت که ناوهای آمریکایی باید به سمت قایق‌های ایرانی که به آن‌ها نزدیک می‌شوند، شلیک کند.

به گزارش انتخاب به نقل از سی ان ان ، نامزد حزب جمهوریخواه درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در یک تجمع انتخاباتی در «پنساکولا» در ایالت فلوریدا صحبت می کرد، گفته است، در صورت پیروزی وی، نیروهای نظامی آمریکا چنان تقویت خواهند شد، که هیچ کشوری جرات شوخی کردن با آن را نخواهد داشت.

این نامزد حزب جمهوریخواه در این سخنرانی خود توضیح داد که چگونه سیاست او در قبال مزاحمت های قایق های سپاه در خلیج فارس متفاوت خواهد بود.

دونالد ترامپ در ادامه سخنان خود گفت : «درباره ایران، زمانی که آنها بخواهند با قایق‌های کوچک خود دور ناوشکن‌های زیبای ما بچرخند و حرکاتی نسبت به مردم ما انجام دهند که نبایست به آنها چنین اجازه ای داده می شد، به آنها شلیک کرده و از (این) آبها بیرون انداخته خواهند شد.

پس از این سخنان ترامپ جمعیت حاضر در سالن یک صدا فریاد زدند: به آنها شلیک کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار