معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خبر داد:
شاهرخی گفت : توجه به مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار و زندانی های زن از اولویت هایی است که باید به آن توجه شود وبا تاکید بر اینکه باید به سازمان های مردم نهاد توجه ویژه شود، گفت: کمک از سمن ها در بحث حمایت از زندانیان به ویژه زندانیان زن و سرپرست خانوار باید یک اصل برای متولیان امر باشد.
کد خبر: ۲۹۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹ 13 September 2016

 به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،سید سعید شاهرخی در جلسه کارگروه بانوان گفت : تشکیل کمیته حمایت از زندانی های زن و زنان سرپرست خانوار به دلیل حمایت و پشتیبانی از برنامه های متولیان زندان است.

شاهرخی اضافه کرد: توجه به مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار و زندانی های زن از اولویت هایی است که باید به آن توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به سازمان های مردم نهاد توجه ویژه شود، گفت: کمک از سمن ها در بحث حمایت از زندانیان به ویژه زندانیان زن و سرپرست خانوار باید یک اصل برای متولیان امر باشد

.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیان داشت: ۵۰ هزار نفر زن سرپرست خانوار در استان داریم که با جدیت در دستور کار کمیته حمایت از زنان سرپرست خانوار قرار می گیرد.

وی به لزوم ایجاد کانون اصلاح و تربیت دختران در لرستان تأکید کرد و گفت: با توجه به ضرورت راه‌اندازی کانون اصلاح و تربیت دختران، این موضوع پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه حمایت از زندانیان و زنان سرپرست خانوار از اهمیت بسیاری برخوردار است، اظهار داشت: دستگاه های اجرایی استان توجه و جدیت بیشتری در زمینه حمایت از زنان سرپرست خانوار و زندانی های زن داشته باشد.

وی در خصوص حمایت از زنان زندانی و سرپرست خانوار افزود: در جلسه کارگروه بانوان تشکیل کمیته حمایت از زندانی های زن و زنان سرپرست خانوار را مصوب می کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اضافه کرد: کمیته حمایت از زندانی های زن و زنان سرپرست خانوار متشکل از امور بانوان، سازمان زندان ها، اداره بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه لرستان است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه کمیته حمایت از زندانی های زن و زنان سرپرست خانوار باید به صورت مستمر تشکیل شود، گفت: این کمیته پس از برگزاری مستمر به طور حتم خروجی های خوبی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تشکیل مستمر و خروجی های کمیته حمایت از زندانی های زن و زنان سرپرست خانوار می تواند کمک به دستگاه هایی باشد که در این زمینه کار می کنند، عنوان کرد: با تشکیل این کمیته می توان در تسریع به حل مشکلات زنان سرپرست خانوار و خانواده آن ها گام های موثرتری برداشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان اظهار داشت: بحث ارتباط آنلاین و مستقیم زندانیان زن با مرکز مشاوره سازمان بهزیستی مورد تأکید است و به‌طور حتم انجام می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه بحث آموزش از راه دور زندانیان زن یا آموزش در زندان در دستور کار کمیته حمایت از زنان زندانی قرار می‌گیرد، عنوان کرد: در این زمینه هماهنگی‌هایی انجام می‌شود تا مشکلات برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار