امام جمعه موقت یزد گفت: برای حفظ عزت و استقلال نظام جمهوری اسلامی مسئولان و مردم باید در مسیر اهداف شهدا که اجرای احکام اسلام ناب محمدی و گسترش فرهنگ اسلامی است، گام بردارند.
کد خبر: ۲۹۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 16 September 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سیدجواد آیت اللهی درخطبه های نماز جمعه این هفته یزد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: این هفته یادآور ازخودگذشتگی و ایثار مردم در دوران جنگ تحمیلی و روزهایی است که ملت به فرمان حضرت امام خمینی(ره) وظایف خود را به خوبی در دفاع از کیان کشور انجام دادند.
وی افزود: ملت ایران امروز نیز باید با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به وظایف خود در این دوره از تاریخ کشور عمل کند.
خطیب جمعه یزد حفظ آرمان ها و اهداف شهدا و حرکت درمسیر آنها را مهمترین وظیفه مردم و مسئولان بیان کرد و گفت: کمرنگ شدن توجه به اهداف شهدا، خیانت به خون آنان است.
آیت اللهی تاکید کرد: مسئولان بدانند طبق آیات قرآن دست دراز کردن به سمت دشمنانی که در بیش از نیم قرن گذشته انواع دشمنی ها را در حق ملت ایران روا داشته اند، خیانت به خون و آرمان شهداست.
وی با تبیین ارزش عید غدیر از نگاه ائمه گفت: روز عید غدیر مهمترین روز سال و شب قدر مهمترین شب سال است و باید این عید بزرگ را که عید ولایت و امامت است، جشن بگیریم.
حجت الاسلام آیت اللهی اضافه کرد: امام رضا(ع) ثواب این روز را بیش از ماه رمضان می دانند چون در این روز دو برابر ماه رمضان گناهکاران از آتش جهنم خلاص می شوند.
امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: مردم در برگزاری عزاداری های ائمه خوب عمل می کنند ولی باید در ولادت و ایام شادی ائمه بهتر وارد شده و این اعیاد بزرگ را جشن بگیرند و شادی اسلامی در همه جا برپا شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار