دبیرستاد بازسازی واقعه غدیر خم در فارس گفت: واقعه بزرگ غدیرخم با حضور مردم ولایتمدار فارس در شهرستان‌های استهبان، کازرون، زرقان، فراشبند، لارستان، لامرد و نی‌ریز بازسازی می شود.
کد خبر: ۲۹۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 19 September 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس: نبی‌الله عوض‌پور با اشاره به اینکه غدیر در آثار اسلامی به عیدالله‌الاکبر تعبیر شده است اظهار داشت: با توجه به اهمیت این موضوع واقعه بزرگ غدیرخم در هفت نقطه از استان فارس بازسازی می‌شود.

وی افزود: همزمان با روز عید سعید غدیر خم این واقعه بزرگ با حضور مردم مومن و ولایتمدار استان فارس در شهرستان‌های استهبان، کازرون، زرقان، فراشبند، لارستان، لامرد و نی‌ریز بازسازی می‌شود.

دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر خم در استان فارس به تشریح مکان دقیق بازسازی واقعه غدیر در شهرستان‌های بیان شده پرداخت و عنوان کرد: این برنامه ساعت ۹ صبح در شهرستان استهبان در جاده کمربندی، ماسه‌شویی شهرداری و شهرستان زرقان، دهستان بندامیر، روستای شول برگزار می‌شود.

عوض‌پور با بیان اینکه واقعه غدیر در شهرستان فراشبند ساعت ۸ صبح در خیابان شهید فروغی جنب مسکن مهر بازسازی می‌شود تصریح کرد: این برنامه ساعت ۱۵ در امام‌زاده خواجه احمد (ع) نی‌ریز و ساعت ۱۶ در بخش بنارویه شهرستان لار اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: در شهر لامرد، منطقه دهشیخ ساعت ۱۵:۳۰ و در شهر کازرون، قائمیه، تپه نورالشهدا ساعت ۱۶ نیز محل‌های بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم است.

عوض‌پور با تاکید بر اینکه واقعه غدیرخم هرگز فراموش نمی‌شود، گفت: بازسازی واقعه غدیر خم در ۷ نقطه از استان فارس با مشارکت و همکاری بیش از ۳۵ هزار نفر از مردم مومن استان انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار