رییس اداره بهزیستی شهرستان شیروان گفت: از ابتدای امسال 56 کودک در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست پذیرش شده و 34 کودک ازمراکز ترخیص و تحویل به خانواده خود و وبستگان واجد شرایط شده است.
کد خبر: ۲۹۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 22 September 2016
رییس اداره بهزیستی شهرستان شیروان گفت: از ابتدای امسال 56 کودک در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست پذیرش شده و 34 کودک ازمراکز  ترخیص و تحویل به خانواده خود و وبستگان واجد شرایط شده است.
سیده زینب جهان مطاع روزپنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی اظهار کرد: همچنین در این مدت 38 کودک بی سرپرست و بدسرپرست به متقاضیان واجد شرایط فرزند خواندگی واگذار شده است.
وی مبلغ پرداخت یارانه به مراکز غیر ولتی در 6 ماه اول سال جای را 297 میلیون ریال بابت نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست عنوان کرد  و گفت: برخی از خانواده های متقاضی فرزند خواندگی فقط نام نویسی می کنند و خیلی پیگیر نیستند ولی برخی دیگر تمام تلاش خود را انجام می دهند که همه این ها و انگیزه شان مورد توجه است.
جهان مطاع افزود: متقاضیان فرزند خواندگی فقط باید از طریق این اداره کل اقدام کنند زیرا افرادی که به شکل غیر قانونی اقدام کرده اند در آینده با مشکلات جبران ناپذیری روبه رو می شوند.
رییس اداره بهزیستی شهرستان شیروان با بین اینکه برخی از خانواده ها با ندانم کاری می خواهند زودتر به نتیجه برسند که این اقدام کاملا اشتباه است گفت: متاسفانه روند فرزند خواندگی در استان ما به این شکل هم وجود دارد.
 
کد : 120
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار