کد خبر: ۳۰۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 30 September 2016

به گزارش تابناک یزد، امام جمعه یزد گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص انتخابات ریاست جمهوری، دوراندیشی و آینده نگری ایشان به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناگوار بود.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در امور نظامی و انتظامی دقیق عمل می کنند، درباره انتخابات ریاست جمهوری نیز با بیداری و تیزبینی رهنمودهایی داشتند که باید اطاعت کنیم.
وی ادامه داد: سفارش ایشان همواره حفظ وحدت بوده و رسانه های بیگانه از این بیانات ناراحت شده اند.
خطیب جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر 2 اصل اسلامی است گفت: انجام ندادن امر به معروف به عنوان امانت الهی خیانت به خود و جامعه است و نهی از منکر به عنوان هادی و ناجی از بدی و گناه در جامعه جلوگیری می کند.
ناصری افزود: روحیه استکبارستیزی امام حسین (ع) بیانگر نهی از منکر بود و بی تفاوتی از این موضوع به معنی انقلابی نبودن است؛ همان مساله ای که سبب قیام امام حسین (ع) شد.
وی ادامه داد: افراد بسیاری در برهه کنونی به دنبال مبارزه با مجلس های عزاداری هستند و هیاتهای عزاداری در یزد به عنوان حسینیه ایران باید توجه ویژه ای به سبک سینه زنی، محتوا و شعرهای نوحه ها داشته باشند و معنویت در هیاتهای امام حسین (ع) موج زند.
امام جمعه یزد همچنین با تبریک هفته نیروی انظامی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی تلاش های بسیاری در راستای حفظ امنیت در داخل و خارج کشور انجام می دهند و باید همواره قدردان از خود گذشتگی این عزیزان باشیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار