روز گذشته در جلسه شورای اداری فاروج از زحمات امان ا... خدمتگزار فرماندار سابق فاروج تجلیل و هادی رجائی نیا به عنوان فرماندار جدید معرفی و از کتابچه هزار روز خدمت مدیران شهرستان فاروج رونمایی شد.
کد خبر: ۳۰۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 02 October 2016
روز گذشته در جلسه شورای اداری فاروج از زحمات امان ا... خدمتگزار فرماندار سابق فاروج تجلیل و هادی رجائی نیا به عنوان فرماندار جدید  معرفی  و از کتابچه هزار روز خدمت مدیران شهرستان فاروج رونمایی شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در هفتمین جلسه شورای اداری فاروج که به مناسبت تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار شد با بیان این که حوزه فعالیت فرماندار بسیار گسترده است و باید در تمام زمینه ها تلاش کند، گفت: وظیفه فرماندار در هر شهرستان دفاع از ارکان نظام و عمل کردن به سیاست های دولت و مهم ترین رکن امنیتی در هر شهرستان بر عهده فرماندار است.
دکتر«ایرانی» افزود: کشور ایران با وجود همه شرایط دشواری که از طرف دشمنان نظام بر آن وارد شده اقتدار و عزت خود را برای همیشه حفظ کرده است.وی خاطرنشان کرد: با تبعیت از فرمایشات رهبری در سال اقتصاد مقاومتی و تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی امروزه شاهد خیل عظیم سرمایه گذاران و فراهم شدن امکانات برای کشور هستیم.وی اظهار داشت: ارکان نظام بر اساس رای مردم است و ایجاد وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان نظام و جلوگیری از دو قطبی شدن امری لازم و ضروری است.وی تاکید کرد: با شناسایی ظرفیت های قابل قبول در بخش های کشاورزی، گردشگری و صنعتی در استان و فاروج که ظرفیت های قابل توجهی دارد در راستای نگاه ویژه به سرمایه گذاران و رفع موانع و مشکلات آن ها باشیم.وی واگذاری امور به مردم ، توجه به اقشار محروم و مستضعف و همچنین توجه ویژه به روستاییان و رفع مشکلات آن ها در زمینه تولید محصولات و حمایت از تولید داخلی و... را در تمامی امور خواستار شد. وی گفت: فاروج ظرفیت خوبی در بخش های مختلف دارد و باید توجه ویژه ای به زیر ساخت های آن شود.امام جمعه فاروج نیز در این مراسم با قدردانی از زحمات امان ا... خدمتگزار فرماندار سابق این شهر و خیر مقدم به «هادی رجائی نیا» به عنوان فرماندار جدید با استناد به روایتی از یکی از امامان معصوم(ع) نکاتی را مطرح کرد و گفت: ایجاد بستر های لازم برای انتخابات آینده و توجه به امور آبادانی و عمرانی و نیازهای شهرستان امری لازم و ضروری است. حجت الاسلام «قلی زاده» افزود: راه اندازی و تقویت برنامه های دهگردشی و ایجاد فضای همدلی و همکاری بین مردم و مسئولان برای پیشرفت کارها نقش مهمی دارد.وی از همه مدیران دستگاه های اجرایی خواست از پشت میز بودن دوری کنند و با انجام کار میدانی و تشکیل کارگروه در میان مردم به نتایج خوبی در کارهای خود برسند.وی اظهار داشت: به مسائل فرهنگی در این شهر با وجود ظرفیت های بالای فرهنگی و علما و روحانیت توجه ویژه ای شود.
فرماندار سابق فاروج نیز با تشریح عملکرد خدمت خود در طول 34 ماه خدمت در این شهر گفت: فاروج با داشتن 302 شهید، 184 جانباز و 15 آزاده سرافراز همیشه در تمامی صحنه های انقلاب حضوری پررنگ و فعال داشته است.« امان ا... خدمتگزار» اظهار داشت: در طول مدت خدمت با جذب 167میلیارد و 795 میلیون تومان از منابع مختلف اعتباری و 62 میلیاردو 187 میلیون تومان از محل سفر مقام معظم رهبری و 91 میلیاردو 275 میلیون تومان در راستای ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اقدامات موثری برای عمران، توسعه و بازگشت معکوس به روستاها صورت گرفته است.وی به وجود 243 عضو شورای اسلامی و 68 دهیار نیز اشاره و خاطر نشان کرد: در بخش بهداشت و درمان اجرای طرح جامع نظام سلامت باعث ارتقای خدمات بهداشتی، درمانی و رضایتمندی مردم شد که  با جذب ده پزشک متخصص در بیمارستان این شهر و چهار مرکز بهداشتی، درمانی و خرید دو دستگاه آمبولانس در این امر باعث افزایش سرانه درمانی به 96 هزار تومان و پرداخت سه درصد هزینه های درمانی و سایر امور پزشکی شد به طوری که با وجود امکانات پزشکی اعمال جراحی از 102 مورد به هزار و 142 مورد افزایش یافت.فرماندار جدید فاروج نیز به بیان راهبردهای اساسی در فاروج پرداخت و گفت: استفاده از ظرفیت مدیران و بومی سازی و توجه به اصول اصلی و اساسی در شهرستان امری لازم و ضروری است.« هادی رجائی نیا» افزود: فاروج  ظرفیت های خاصی دارد که باید پتانسیل های بالفعل در دستور کار قرار گیرد و بالقوه شود. وی ادامه داد: از ظرفیت امامان جمعه و روحانیان برای پیشرفت امور استفاده خواهیم کرد.وی عنوان کرد: پیاده سازی ارزش ها ، اجرا و پیاده سازی قانون اساسی با سند توسعه شهرستان، توجه به مطالبات رهبری، ارتقای شاخص های شهرستان و استفاده از سرمایه اجتماعی و انسانی و ... مواردی هستند که در برنامه های کاری به آن ها توجه می شود. /روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار