کد خبر: ۳۰۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 04 October 2016
به گزارش تابناک یزد،بانوان یزدی مدال آور در مسابقات جهانی کشتی آلیش در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تجلیل شدند.

 در اين مراسم از "ریحانه شیخیان" و "یگانه غریب گشته" دو بانوی یزدی که موفق به کسب مدال نقره و برنز مسابقات جهانی کشتی آلیش شده بودند و همچنین "نرگس خسروی" مربی کشتی آلیش بانوان یزد با اهدا لوح سپاس و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

"مسعود شريعتي" مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم گفت: ورزشکاران استان در میادین مختلف برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند که این ارزشمند است و به طور قطع کسب افتخارات ورزشی از سوی ورزشکاران افتخاری برای همه است که باید قدردان آن بود.

وي افزود: قهرمانان و نام‌آوران ورزش نمادهای ملی کشور در عرصه‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی هستند که باید الگویی نمونه از هر لحاظ برای جامعه باشند .

شريعتي همچنین از قهرمانان به خاطر اهمیت جایگاه رفیع‌شان و ممارست‌هایی که در راه کسب مقام و به اهتزاز در آوردن پرچم پر افتخار کشورمان می‌کشند، تقدیر و تشکر نمود و تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی تلاش شود تا این موفقیت‌ها استمرار داشته باشد و بیش از این شاهد حضور و افتخارآفرینی بانوان یزدی در میادین مختلف باشیم.

"محمد شیبانی" ريیس هیات کشتی استان هم در این مراسم گزارشی از عملکرد این هیات ارائه کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده در تلاش هستیم تا در تمامی شهرستان‌هاي يزد، رشته کشتی آلیش را راه‌اندازی و مربیان به استعدادیابی و قهرمان‌پروری بپردازند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار