کد خبر: ۳۱۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 17 October 2016
به گزارش تابناک یزد، سرپرست امور شعب بانک توسعه صادرات استان یزد گفت: نخستین ال‌سی سیستم بانکی کشور در یزد باز شد و ۶ میلیون یورو به فولاد آلیاژی یزد پرداخت شد.
 حمیدرضا اردانی در دومین نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان یزد اظهار داشت: بانک توسعه صادرات قدم‌های کوچکی در زمینه توسعه صادرات استان و ارتباطات تجاری با دیگر کشورها برداشته است.

سرپرست امور شعب بانک توسعه صادرات استان یزد خاطرنشان کرد: نخستین ال‌سی در سیستم بانکی در استان یزد به مبلغ 6 میلیون یورو برای فولاد آلیاژی یزد باز شد.

وی با اشاره به اینکه باید برنامه ریزی های مناسبی در زمینه توسعه صادرات و تسهیل فعالیت های صادراتی استان انجام شود، گفت: یکی از مشکلاتی که در ارتباط با صادرات وجود دارد، بحث تبدیل ارز به ریال است.

اردانی عنوان کرد: هنوز دستورالعملی جهت خرید ارز حاصل از صادرات صادر نشده و در این موضوع و تبدیل ارز به ریال با مشکل مواجه هستیم، تاکنون هم از روشهای متفرقه برای این کار اقدام شده است.

سرپرست امور شعب بانک توسعه صادرات استان یزد تصریح کرد: هیچ‌گونه نگاه ویژه‌ای در زمینه مشوق‌های صادراتی برای ارز صادراتی دیده نشده و این موضوع برای صادر کنندگان سختیهایی ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: بانک توسعه صادرات در این زمینه اقداماتی در گذشته انجام می‌داد ولی الان با توجه به محدودیتهایی که داریم تنها می‌توانیم تا دو درصد تخفیف قائل شویم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار