امام‌جمعه لامرد گفت: مدیران غیربومی در هیچ‌کجا دلسوزتر از بومی‌ها نیستند.
کد خبر: ۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶ 06 February 2015

به گزارش فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: به هر اندازه که بتوانیم شکرگزار وجود نعمت انقلاب اسلامی باشیم باز هم کم است.

خطیب جمعه لامرد افزود: شهرستان لامرد توسط فرزندان خود ساخته‌ شده است، چراکه دلسوز انقلاب اسلامی و منطقه بوده‌اند، زمانی در این شهرستان حتی یک بخشدار بومی منصوب نمی‌شد و از نیروهای غیربومی دلسوزی چندانی مشاهده نمی‌شود.

وی بابیان اینکه باید مسئولان نیز از سوی مردم تشویق شوند تا کارها بهتر انجام شود، گفت: در این شهرستان این‌گونه نیست که کسی رشوه بگیرد، چراکه مردم برخورد جدی خواهند کرد.

هاشمی‌شهیدی ادامه داد: بسیاری از فرزندان لامرد عمرشان را به‌ پای انقلاب اسلامی و منطقه گذاشتند و نباید فراموش کنیم که دیروز کجا بودیم و امروز در چه وضعیت بسیار خوبی هستیم.

امام‌ جمعه لامرد بیان کرد: باید اندیشه امام خمینی (ره) را به‌خوبی بشناسیم و آن را مرور کنیم، چراکه چیزی برای ما کم نگذاشته است و اگر می‌خواهیم رشد کنیم باید اهداف اسلامی را دنبال کنیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نباید انتخابات صلح و صفا را از بین ببرد و باید همیشه وحدت داشته باشیم و در مسائل داخلی کشور همیشه پرتوان کار کنیم و اگر تحریم‌ها نبود به بسیاری از موارد مهم دست پیدا نمی‌کردیم و امروز باهوش‌تر و تیزبین‌تر از رهبر معظم انقلاب در دنیا پیدا نمی‌شود.

هاشمی‌شهیدی خاطرنشان کرد: 22 بهمن‌ ماه جاری یک‌بار دیگر وحدت و قدرت خود را باشکوه فراوان به نمایش می‌گذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار