رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: به استناد گزارش دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور، فارس همچنان در زمینه پرداخت تسهیلات اعطایی رونق تولید، رتبه اول را در کشور دارد. این در حالیست که ما هر روز شاهد تعطیلی کارخانه ها در فارس و شاهد خیل عظیم بیکاران هستیم.
کد خبر: ۳۱۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 20 October 2016
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: به استناد گزارش دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور، فارس همچنان در زمینه پرداخت تسهیلات اعطایی رونق تولید، رتبه اول را در کشور دارد.
 
به گزارش تابناک فارس:این در حالیست که ما هر روز شاهد تعطیلی کارخانه ها در فارس و شاهد خیل عظیم بیکاران هستیم.
 
بیکارانی که به دو دسته تقسیم می شوند.اول خیل فارغ التحصیلانی که بی حساب و کتاب در دانشگاه ها جذب شده اند.و دوم کسانی که شاغل بوده اند و به واسطه تعطیلی واحدهای تولیدی بیکار شده اند.
 
باشد که این تسهیلات نمود عینی و عملی پیدا کند و تأثیرات آن را به صورت ملموس ببینیم.
 
علی همتی با بیان اینکه این تسهیلات معادل 6.5درصد کل تسهیلات پرداختی کشور است، اظهار داشت: از ابتدای سال 95 تا کنون در مجموع 234 بنگاه کوچک و متوسط این استان موفق به اخذ تسهیلات بانکی به مبلغ 2 هزار و 930 میلیارد ریال در قالب رونق تولید شدند.
 
همتی گفت: 2 هزار و 940 واحد تولیدی در استان فارس برای اخذ تسهیلات یاد شده در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک هزار و 663 واحد با 14هزار و 940 میلیارد ریال تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند و روند پرداخت این تسهیلات تا پایان سال 95 ادامه دارد.
برچسب ها: تولید ، تسهیلات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار