رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: ‌به دنبال بارش برف و لغزندگی جاده در محورهای کوهستانی به ویژه حیران و الماس، تردد به کندی و با احتیاط انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۱۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 25 October 2016

سیدحجت‌ فتاحی  در گفت‌وگو با فارس در اردبیل، اظهار کرد: ‌به دنبال بارش برف و لغزندگی جاده در محورهای کوهستانی به ویژه حیران و الماس تردد به کندی و با احتیاط انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: به دنبال بارش برف پاییزی که مناطق مختلفی از استان اردبیل را سفیدپوش کرده، از صبح امروز با تشدید بارش‌ها در برخی از مناطق کوهستانی و گردنه‌های صعب‌العبور استان اردبیل، تردد به کندی انجام می‌شود که از رانندگان انتظار می‌رود با صبر و دور از شتاب در این مسیر و محورهای کوهستانی رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه لغزنده بودن جاده خطراتی را به همراه دارد که اگر رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت نکنند با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند، گفت: ‌رانندگان باید جانب احتیاط را در این شرایط جوی در نظر بگیرند و با توجه به برودت هوا و مه‌آلود بودن برخی از مسیرها و دید کمتر، قطعاً با احتیاط بیشتر رانندگی کنند تا حوادث ناگوار به حداقل برسد.

فتاحی افزود: با توجه به اعلام هواشناسی این وضعیت جوی که تا پنجشنبه ادامه می‌یابد، در گردنه حیران به بارش برف پاییزی و در برخی از مسیرها به کند شدن ترددها منجر شده، به طوری که در جنوب استان اردبیل نیز همچنان هوای برفی، مه‌آلود و دید عبوری رانندگان به حداقل رسیده که در این زمینه نیز انتظار می‌رود رانندگان در گذر از گردنه‌های حیران، صائین، اسالم و خلخال – پونل احتیاط را رعایت کرده و اجازه ندهند تا مشکلات و برخی دغدغه‌ها در مسیر حرکت آنها به وجود آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار