امروز استاندار فارس طی واکنشی جدا شدن منطقه ویژه انرژی بر لامرد از استان فارس را یک دروغ بزرگ خواند./استاندار فارس بر لزوم جلوگیری فرمانداران و بخشداران استان از امنیتی شدن فضای انتخابات در تمام سطوح روستا، بخش و غیره تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ 25 October 2016
منطقه ویژه اقتصادی لامرد از فارس جدا نشده است
به گزارش تابناک فارس:استاندار فارس جدایی منطقه انرژی بر لامرد از فارس را دروغ بزرگ قلمداد کرد و گفت: منطقه ویژه انرژی بر لامرد از فارس جدا نمی شود. چند روز پیش از جانب مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان خبری اعلام شد که طی آن تفکیک مدیریت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان از شهرستان لامرد در هیات عامل ایمیدرو مصوب و دستور ثبت شرکت مستقل مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پارسیان نیز صادر شد.
اما امروز استاندار فارس طی واکنشی جدا شدن منطقه ویژه انرژی بر لامرد از استان فارس را یک دروغ بزرگ خواند.
استاندار فارس گفت: یک وجب از خاک منطقه ویژه انرژی بر لامرد از استان فارس جدا نشده است.
 
 مدیران فارس در اطلاع رسانی ضعیفند
سید محمد علی افشانی عصر امروز در جلسه شورای اداری فارس اظهار داشت: مدیران ما در خبر‌رسانی ضعیف عمل می‌کنند در حالی که اطلاع‌رسانی به مردم در مورد عملکرد دستگاه‌ها و فعالیت‌های صورت‌پذیرفته ایجاد امید و نشاط اجتماعی را در پی دارد.
 
فضای انتخابات امنیتی نشود
استاندار فارس بر لزوم جلوگیری فرمانداران و بخشداران استان از امنیتی شدن فضای انتخابات در تمام سطوح روستا، بخش و غیره تاکید کرد.
 
احزاب کشور هیچ قدرتی ندارند
استاندار فارس گفت: باید اعتراف کرد که احزاب در کشور ما نه در قدرت و نه در نقد قدرت، در جایگاه خود نیستند و این یک اصل کاملا بدیهی است و نمی توان آن را کتمان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار