امام جمعه ازنا:
وزیر عوض شد و فساد ۸هزار میلیاردی در این وزارتخانه انجام شد، اما اگر در طرف دیگر بود در بوق و کرنا می کردند و آبروها برده می شد
کد خبر: ۳۱۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 28 October 2016
به گزارش تابناک لرستان :
حجت الاسلام سید داود شاهچراغی در ابتدای خطبه های این هفته نماز جمعه ازنا؛ سالروز شهادت اولین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی امام جمعه تبریزرا که در دهم آبان ماه سال 1358  بدست منافقین کور دل به شهادت رسید ه بود را گرامی داشت و با اشاره به جایگاه این شهید والامقام  گفت:  امثال شهیدان مدنی ، قاضی طباطبایی و بزرگانی اینچنینی  توانستند آذربایجان  را از توطئه های دشمن حفظ کنند.
 
وی با انتقاد از حذف درس شهید فهیمده از کتب آموزشی گفت: این کار سهل انگاری بزرگی است ودشمن از هر فرصت وروشی  برای ضربه زدن به کشور استفاده میکند.
 
همچنان که نتانیاهو در سخنرانی گفت ؛ افرادی مثل شهید فهمیده نباید برای جوانان الگو بشوندو متاسفانه امسال دیدیم درس شهید فهیمده از کتب آموزشی ما حذف شده است.
 
وی به مبحث جنگ نرم دشمن علیه جوانان مسلمان منطقه هم اشاره ای کرد و افزود:
 
امروز می بینیم که دنیای غرب با استفاده از دنیای مجازی و ساخت فیلم ها و بازی ها، بودجه و هزینه صرف می کند برای الگو سازی جوانان و نوجوانان که تفکرات و الگو های اسلامی ما به فراموشی سپرده شود.
 با توجه به اینکه دنیای غرب می داند که جوان ایرانی را نمی توان با جنگ سخت تسلیم کردگفت: انها به جنگ نرم روی آورده اند  و می خواهند با پروژه نفوذ از طریق مختلف مثل اساتید دانشگاه و کتب آموزشی روی جوان ما تاثیر بگذارند، لذا  باید مراقب بود.
شاهچراغی با بیان این مطلب که می خواهند تهاجم فرهنگی را در ذهن دانش آموزان ما القا کنندگفت: وسایل بازی مثل گوشی های هوشمند و رایانه ها فرزندان ما  را سرگرم کرده اند
لذا باید بیشتر به فکر کودکان و فرزندانمان باشیم و محتوای فیلم ها و بازی هایی که فرزندمان با آن خلوت می کند را نگاه کنیم و مورد  بررسی قراردهیم.
امام جمعه ازنا به آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش  روحیه انقلابی خود را باید حفظ کنند ووظیفه  معلمی فقط  درس دادن نیست، معلم الگو است، کردار و رفتار وی مطرح است. 
وی در انتقادی تند به وزارت آموزش و پرورش افزود: وزارت آموزش و پرورش برای همه چیز ردیف بودجه دارد به جز نماز که هیچ ردیف بودجه ای برای آن در نظر گرفته نشده است،هزار میلیارد کجا می رود، اما وقتی برای نماز می خواهند خبری نیست، این ننگ است که برای همه چیز اعتبار باشد اما وقتی پای دین و نماز می آید اعتباری نباشد.
 
وی در گلایه ای به دولتمردان و وزرات آموزش و پرورش گفت: هر چند نباید حقوق معلمین زحمتکش دیر واریز شود، اما وقتی حقوق عزیزان فرهنگی چند روز به وقفه می افتد ، صدای همه در میآید، اما برای نماز کسی حرف نمیزد.
وزیر عوض شد و فساد ۸هزار میلیاردی در این وزارتخانه انجام شد، اما اگر در طرف دیگر بود در بوق و کرنا می کردند و آبروها برده می شد ؛ طی این مدت گاهی فیش های نجومی را داشتیم و امروز فساد ۸هزار میلیاردی را داریم ، سازمان ها و دستگاه های ذی ربط نظارت کننداگر این فساد از طرف خودمان باشد کسی حرف نمی زند و سرپوش می گذارند اما اگر از طرف دیگر باشد، فریاد وا اصلاحات سر می دهند.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار