کد خبر: ۳۲۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 29 October 2016
به گزارش تابناک یزد، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی با اشاره به اینکه مدارس غیردولتی یزد کمترین شهریه را در کشور دارند، گفت: ارتباط روحانیت و مدارس تقویت شود.
مرضیه گرد در دیدار با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: در طول سال‌های گذشته تلاش‌های فراوانی صورت گرفته که آموزش و پرورش به دغدغه اصلی مسئولان تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این دغدغه ایجاد شده، گفت: الان بخش قابل توجهی از ائمه جمعه کشور به صورت ویژه نسبت به این موضوع دلسوزی دارند و برای اعتلای فعالیت‌های آموزش و پرورش دغدغه دارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی گفت: به واسطه حرمت خون شهیدان، حرکت‌های رو به جلوی زیادی در سراسر کشور انجام شده است.

گرد تصریح کرد: افزایش مراکز قرآنی، توجه ویژه به اردوهای راهیان نور و آشنایی با سیره شهیدان که مورد تاکید حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) هم قرار گرفته، در این چند ساله انجام شده است.

وی در ارتباط با وضعیت استان یزد گفت: اکثریت قریب به اتفاق موسسان مدارس غیر دولتی در استان یزد افرادی هستند که جزو جامعه ایثارگری هستند و مدرسه‌داری و تربیت فرزندان را با عشق و علاقه انجام می‌دهند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی با اشاره به اینکه استان یزد کمترین شهریه مدارس غیردولتی را در سراسر کشور دارد، عنوان کرد: خوشبختانه با وجود ارائه طرح‌هایی در ارتباط با حمایت از دانش‌آموزان یتیم، هنوز هم تعدادی از دانش‌آموزان یتیم خارج از این طرح توسط مدارس غیر دولتی در یزد حمایت می‌شوند.

گرد به حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد در نمازهای جماعت دانش‌آموزان مدارس و بیان مطالب و مبانی اخلاقی به دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: این اقدام از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و سبب پیوند دین و اخلاق با علم وعمل و داشتن الگوهای مستقیم برای دانش‌آموزان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار