به نظر می رسد مسئولان مربوطه عزم خود را برای سقوط فجرسپاسی شیراز جزم کرده اند و با تمام وجود جهت تحقق این امر تلاش می کنند! ما هم دیگر خجالت می کشیم از بیان چندین و چندباره سوء مدیریت ها و بی کفایتی ها.
کد خبر: ۳۲۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 30 October 2016
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته دوازدهم رقابت های فوتبال دسته اول کشور برابر پارس جنوبی باز هم باخت تا روند شکست های این تیم ادامه یابد.
 
تیم فجر در حالی به مصاف پارس جنوبی رفت که بر روی نیمکت این تیم تغییراتی صورت گرفته بود و غلامحسین پیروانی جانشین بهرام شعفیی شده بود تا با این تغییر، روند ناکامی های این تیم که بخشی از آن فنی بود، پایان یاید و سیر صعودی خود را آغاز کند.
 
زرد پوشان فجرسپاسی پس از انجام 12 بازی هنوز طعم شیرین پیروزی را نچشیده اند و پیروانی باید تا نیم فصل صبر کند و تیم را برای شروع نیم فصل دوم که بسیار سخت است، با چند بازیکن خوب در پست های مختلف آماده کند.
 
هم اینک تیم فجر پس از انجام 12 بازی، هشت شکست و چهار مساوی دارد و با چهار امتیاز در رده هفدهم جدول است.
 
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام بازی های رفت و برگشت، 2 تیم اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر فصل آینده را کسب می کنند و چهار تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط خواهند کرد.
 
قرار است لیگ دسته اول در سال 96 با 16 تیم کار را دنبال کند.
 
به گزارش تابناک فارس:به نظر می رسد مسئولان مربوطه عزم خود را برای سقوط فجرسپاسی شیراز جزم کرده اند و با تمام وجود جهت تحقق این امر تلاش می کنند!
 
ما هم دیگر خجالت می کشیم از بیان چندین و چندباره سوء مدیریت ها و بی کفایتی ها.
 
شاید باید بیخیالش بشویم و منتظر درخشش این تیم در لیگ 2 و شاید ایجاد شگفتی در جام حذفی سال آینده مقابل تیمی بزرگ بمانیم و برای آن حماسه به خیابان ها بریزیم!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار