رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم از برگزاری کارگاه بازیگری حرفه‌ای با تدریس حسن اسدی چهره مطرح سینمای کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۲۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 31 October 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:محسن نعمت‌اللهی به برگزاری کارگاه بازیگری حرفه‌ای در جهرم اشاره کرد و گفت: این دوره بازیگری با حضور  «حسن اسدی» چهره مطرح سینما و تلویزیون برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای  حضور در این دوره بازیگری می‌توانند دهم تا بیستم آبان‌ماه با مراجعه به آموزشگاه آزاد سینمایی ظهور به ثبت‌نام خود اقدام کنند، افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره با مباحثی مانند «اخلاق در هنر»، «بدن، بیان، حس و تخیل»، «تاریخ تئاتر»، «نمایش ایمایی یا پانتومیم»، «آشنایی با مکاتب هنری»، «شخصیت‌شناسی» و «کارگاه بازیگری» آشنا می‌شوند.

وی گفت: در این دوره سعی شده با استفاده از تجارب اساتیدی چون «حسن اسدی» نسبت به بالابردن توان علمی هنرجویان علاقه‌مند اقدام شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این دوره ۱۵ جلسه است و کلاس‌های آن با حضور زهرا رشیدی و مجتبی برادران آغاز و با حضور حسن اسدی ادامه پیدا می‌کند، بیان کرد: اسدی تا کنون در ۱۵۰ فیلم، فیلم سینمایی، سریال، تله فیلم و تله تئاتر ایفای نقش کرده‌ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار