معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، با ابراز نگرانی از برخی تاخیرها در تامین زیرساخت های مورد نیاز شهر سلامت شیراز گفت: همه اداره ها موظف به همکاری در این زمینه هستند و با مسئولان اداره هایی که در روند اجرای این طرح بزرگ حوزه سلامت و گردشگری استان همراهی لازم را نداشته باشند، برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 31 October 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس: یدالله رحمانی، در جلسه بررسی روند اجرای شهر سلامت شیراز افزود: تامین زیرساخت های شهر سلامت شیراز، استقرار نمایندگان سرمایه گذار و شروع فعالیت های عمرانی باید براساس برنامه ریزی های انجام گرفته پیگیری شود تا مردم فارس و ایران اسلامی از مزایای آن بهره مند شوند.
وی ادامه داد: بنابراین، اجرای عملیات شهر سلامت شیراز به عنوان بزرگترین طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی استان نیاز به اهتمام هر چه بیشتر اداره های کل استان و سازمان های مرتبط دارد.
او اظهار کرد: شروع فعالیت های زیربنایی، عمرانی و اجرای طرح های درمانی و ایجاد فضاهای مناسب فرهنگی، ورزشی و گردشگری پیش بینی شده در طرح شهر سلامت از اولویت های اصلی این استان است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.
رحمانی گفت: تکمیل طرح های شهر سلامت جایگاه اقتصادی، بهداشتی و درمانی فارس را در کشور ارتقاء خواهد بخشید اما این امر نیازمند حمایت جدی مردم و مسئولان استان از این طرح بین المللی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس بیان کرد: انجام کارهای بزرگ از ویژگی های بارز مردم این استان در دوره های مختلف است و در اجرای طرح شهر سلامت نیز باید بر اساس همین روحیه عمل کنیم.
بر اساس این گزارش، در این نشست با تغییر نام شهر سلامت شیراز به شهر بین المللی سلامت و گردشگری فارس موافقت و تصمیم های لازم برای شتاب بخشیدن به اجرای طرح های عمرانی اتخاذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار